Sunday, January 01, 2006

da msk 2006...

hmm...finally tahun yg penoh cabaran(setakat aku maseh idop neh) da berlaloo....
alhamdulillah...allah panjang kan usia aku trus diberi nyawa utk mengnikmati nikmat dunia neh...
tp..tatau la...pas neh camne kan....qada`-qadar tuhan..nobody knows...
bile aku pk balik aper yg aku da alami 2005....aku rs cam xcaye jer aku leh bertahan sampai skang...
manusia dlm idup aku silih-berganti....ade yg ilang jumpe balik,lost kontek,dan x luper gak dpt kawan baru...
x sangke gak aku da nak hampir setahun gak dok kat jepon neh..jaoh dr famili aku....
pade aku...
segale mende pahit-masam-xbesh yg aku alami 2005 tuh satu kenangan yg manis buat aku...hehe...bukan pe...mende2 tuh sume buat aku jd lebih strong la...aper org kater...matured...ha..thats the word....
mengenal oita famili satu anugerah....its like,aku ade 2famili skang...
mekaseh kat sume...speselli kat bal,kfuza,kjaja,kmila,k ayu,azie n kjue....u guys makes my day...
kat ary gak...time kaseh sbb sudi jd tempat bercerita n merengek(nyehnyehnyeh)...semoga jumpe la ngan buah ati sebena...
dan juge mekaseh kat dri sendri...sbb berjaye bersaba dan trus bersaba...dan moge2 kekal bersaba...

seperti slaloo..aku xpernah berazam....
just..aku berdoa...
moga2 allah sentiase melindungi aku dan sumer org yg aku sayang...permudahkan setiap ape yg dilalui dan bakal lalui....

entah la...aku dpt rasekan thn 2006 neh....mcm ade sesuatu yg bakal mengejut kan aku akan blaku...berdebar2 jerk...hmm...ape la gak nyer eh?maybe nak dpt buah ati barang kali?(ahahaha..nonsense!)

buat ayah,lelaki yg palingggggggggg aku sayangggggggggggg skali;
appie beshday....
moga dipanjangkan umo dan bahgie slaloo =)

No comments: