Tuesday, January 10, 2006

e'dul adha


terngiang2 sora ayah takbir di pagi raye...kazoku to issyoni oiwai suru....ii naa....klo pagi2 raye aji...satu famili bangun awal...kitaorg dikejotkan dgn bunyi mak masak kat dapo...haha...ayah lak nga sebuk2 iron baju satu famili...(ngan aku2 nyer baju skali ayah iron...hahaha...jgn jellesss)...pastu adek kecik aku tuh pasang tb kuat2...terdgr takbir dr masjid blakang umah....adek aku yg no2 tu terjerit2 suh adek aku yg laki tuh bangon...ngan my 3rd sis lak...terkebil2 bgn capai towel nak gi mandi...cukup time...sume siap gi masjid..semyg sunat raye...oo..adek2 kecik aku tinggal la...derg sebuk nonton karton...
aaaaa...windu plak sora ayah takbir sblm semyg sunat tuh....
mase semyg sunat pagi td...mase fariq takbir...trus tingat ayah....trus sora fariq tu bertuko jd sora ayah..mendayu2 jerk...erk..parah dah aku neh...seb baik control chomel td..hiks!

No comments: