Saturday, January 21, 2006

i kennot stop this feeling!!!!!


hahaha..aku paling suke dan teruje bile part opening die...serius...teringat mase zaman aku join tarian mase kat mesia dlu...ya allah..besh nyer laa hai manari tarian melayu tau x!bile nari kan..its like aku release tensen aku kat sini..sgt enjoy tau!ade x sesape kat sini nak join aku nari?hahaha...(mengong daaaa aku neh!)...berputar kenangan pasal manari neh....
meh aku stori sket....

aku stat giler nari bile tertgk ayah aku nari time die ngajo nari kat budak skolah die...pastu ayah aku slaloo bw aku tgk die ajar dak2 tu tetiap2 petang kalo ade la show kan...skali aku geram sgt..aku pon join ah budak2 tu praktis...aku sorg je pompuan pon...(ayah aku ngajo skolah all boys la)...perghh...seb baik ah aku x terkapel mase kecik2 dlu...hahaha...then...tahcamne tah..aku dpt peluang tunjuk bakat(acecece) utk persembahan ape tah mase darjah due...kene wakil klas utk event ape tah..setiap kelas kene wat persembahan..so,aku ape lagik...abeh aku pakse kawan2 berlatih skali ngan aku...x silap aku la...aku nari tariancanggung mase tuh..stat dr situ..trus...asal ade event jerk kat skolah...aku la lead die(muahahaha..bangge seh!)...siap bleh bergabong idea gerak tari ngan cikgu tuh...hahaha...aku igt lagi cikgu norliza....die ah suppoter aku paling besh!
aku mmg giler nari ssampai terbw skolah menengah...siap kutuk kelab kebudayaan skolah time tuh sbb rentak tari derg bukan real nyer tp more kepade rentak tari rekaan...aku pon x join...tp still aktif la jugak cuma agak slow sket...aku ngan kenkawan je berlatih2 then klo ade skolah panggil suh join wat show...buat je la..klo xde...just saje nak lepas gian...teeehehehe
bile da form3...slow laa lagik aktibiti tuh sbb aku nak pmr...hahaha....alhamdulillah excel..tp..masuk je SERATAS....aku trus stop...bukan pe...skolah asrama tuh x mempraktiskan kelab kebudayaan...alasannyer menari tuh gedik!hah!bengang jer aku dgr alasan camtu....bukan nnyer aku nari gedik2 lenggok x tentu pasal...tudung ape sume aku still jage la..isk...tahpape..so..aku pon trus la stop...
sampai masuk aaj....sensei suh aku join utk soubetsukai(farewell ceremony) utk senpai...perghh...aku mmg da giv up da...xmo nari da...tgn pon da keras...badan da gemok..kennot la..tp kene pakse gak...mase nak memulakan balik mende yg aku da tggl lame tuh..perghhh....kekok gile...seb baik la...lelame dah ok...keterujaan tuh dtg balik...muahaha...
balik perak jumpe geng lame....pastu nari..hahaha...besh!besh!
kat jepon neh...geng menari aku kat aaj tuh dpt la join nari utk malaysia toursinm kat kyoto(kot?)..aku nak join gak..but kennotttt!jaohhhh meh!

byk la jugak yg blaku sepanjang aku terlibat nari2 nih...paling suke zapin(sbb lagu die besh!)...canggung pon sbb tu 1st tarian aku...tp x brape suke inang....joget bagi aku boring sket(tp bile part silang tiga kaki..tuh besh!)...tarian asli lak agak susah sbb kene jage tgn bebetol..klo silap lenggok tgn...buruk sey!

waaaaaaaaaaaaaa.......nak tari zapin....xde ke sape2 nak manri zapin?meh laaa ajak aku!!!!

No comments: