Wednesday, April 11, 2007

yes.i am 22.

allo.
aku da naik tua setahun lagik.

to all yg wish mekaseh la for da wish.its not the prezent that i want but only the remembrance....mekaseh byk2.*giving hug*

celebrate?xcelebrate la....da tue,ngade2 lak...anyway,aku xde perasaan sgt pon,i mean excited mane pon sampai timbul rs `need to celebrate`...mungkin la,klo kat mesia aku akan makan2 besar(maksud nyer...byk2) ngan famili aku....kat sini,cukop sekadar diingati oleh rakan2 ku...org 1st?tentu la kemba ku...cik bal...dpt je msg besday die,aku trus tido pasal ekcelli aku penat sgt sbb skang kan da stat skola..sebuk dowhhhh...3rd year is my killer year...kene bersusah sket ah...

mujoo la arini klas 1 jek sbb klas yg lain kansel, sbbkan sensei xde kut...so,aku ke machi(bandar) dgn misi,MEMBELI BEG SKOLAH BARU....dan akhir nyer..setelah bertimbang tare dan berfikir pendek..aku telah membeli satu beg skolah yg pelik...tatau la nape ek..mase bli tu mmg kat mate aku lawa je...bile balik neh,aku belek balik beg ni...rs pelik lak...hahaha...gasak ah...janji besar!sbb melambak buku text kene bw utk ke klas...pastu ade satu klas kene angkut komp ke skolah...sgt xsuke ok!

wish?
erm...lebih bersemangat...byk gelak,ceria,cool,dan gile(hahaha..)....yaritai koto wo yaruzee!!!(aku nak buat mende2 yg aku suke....my goal)...
doa kan sukses aku ek sume.
chow.

@nota kecik@
mak merungut bile dgr aku nyer plan dr ayah aku...mak ckp,duk dendiam kat mesia xleh?hahaha...wahai ibu ku yg kusayangi..tu br plan,blom jd kenyataan pon...mcm dpt jek..berangan je br...tp...kejayaan kene stat dr berangan kan?;p..(mati la aku kene sepok ngan mak klo aku menjawap gini)

2 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Slmt Hr Jadi abgjas ucapkan. Moga Mas pjg umur, murah rezeki, bertambah iman, maju dlm studi dan berjaya dunia akhirat - amiin.

Dan satu lagi...moga terus chomei...

err_quek said...

elooo...mekasehhhh :D