Sunday, April 22, 2007


ok..this is not about film review...crite neh all most all malaysian tau...xyah la nak crite ke ape2 ke...sape yg xtgk lg?WEI!!!GI TGK!

aku alergik ngan crite neh...sgt alergik...bukan pe,sepanjang crite neh nga promot kat wayang pastu nga hangat disebut2 org...time tuh aku melalui mcm2 mende utk pemprosesan `the new me`....sgt kurushi(sakit?seksa?..xpasti words yg sesuai)...ade gak sweet memori terselit tp byk gak yg meruntun jiwa(hahha..chet!jiwang lak)...

aku xleh dgr/tgk ape2 mende yg berkaitan dgn film ni..xkisah la poster die ke,lagu ost die ke,iklan ke,org sembang2 pasal crita neh ke...trus....flash back mende2 dlu...TAPI...aku sgt sgt sgt suke film neh...dan dgn jujur nyer...aku da tgk 8kali crite neh...dan aku bleh re-call balik dlm 8kali aku tgk crite neh...ape keadaan aku time tonton crite neh...8-8kali gak..mengalir air mate aku(aaaaarghhh!bocor rahsie sendri)...kisah crite neh,xde kaitan ngan idop aku la,tp...tah.value crite neh sgt la bagus...ade kat youtube,bile2 mase jek bleh tgk...tp,aku ni jenis,klo suke satu2 tuh aku akan keep utk koleksi peribadi...aishhh!xde ke org jual dvd die kat jepon neh?...tp tu la..seboleh2 aku akan elak tgk crite neh,sbb nnt mode jiwang-x-larat aku akan dtg,pastu tingat ade janji yg.....hahaha...sewel.

ok.nak sambong wat lab report.daaa.

cinta.kisah cinta antara manusia.

2 comments:

lunabella said...

kantoi mas minah jiwang!!
tu x layan lagi umizaru mas..agik berbaldi baldi ko nangis..aku yg macho ni pon nangis..pe lagi ko yg fragile nih,,hahaha

err_quek said...

sape kate aku fragile?sape?sape?alehhhhh...stat umizaru...xkan nyer aku nangis*blagak macho :p*