Monday, April 23, 2007

she is now 21!!!



hehehe..amacam?ade gaye?...nih my 2nd sis la...lain kan muke die ngan aku?(eh..mcm korg igt je muke aku camne..hahaha)...today beshday die..aah...sebuk je dak neh nak lahir same bulan ngan aku...seb baik hari lain2...

berminat?

woooooooo....
maap.telah berpunye.hakhakhak..xde can ah korg...

=(
ye la.aku ngaku.die neh langkah bendol.akak die solo-molo,adek lak chenta-chentun..tp satu je..die xleh lawan aku sbb kulit die GELAP!aku cerah(opss!terbangge)...

namenyer intan silatul ain...aah,name aku pon ade intan gak,in-fact...all my sisters got `intan` at the beginning of their name!make, korg kene sebut name penoh la,klo tepon kat umah aku..klo x,merase ah sesape yg angkat tepon tu sebut 4org name penoh:intan maslinna,intan silatul ain,intan nur atiqah,intan nur anis..tu seb baik ayah aku xbrape kreatif nak letak name adek laki aku intan mohd nazrin ke(name betol:muhhammad nazrin asyraf..panjang eh name)...klo x..abeh sume name anak chekgu safia neh kene sebut...

back to story si ILA(the nickname) neh,skang sebok nak abiskan sem final kat poli ipoh...same bidang cam aku..letrik eng...tu pon br aku sedo kitaorg same bidang last year aku 1st year kat sinik..hahaha...die ni la,byk ganti tempat aku spanjang aku tinggal kan famili(acecece..mcm ayat gi berjuang lak)...die neh la kawan ngumpat aku,tempat aku bergado,driver,tukang perabih duit aku,tukang sgale2nyer lah!..die neh,klo hangin naik,aku pon takut nak layan...

cume nyer...
sori adek-ku.aku termarah adek aku neh smalam.wrong timing ekcelli.aku nak tego die pasal satu sikap die yg makin menjadi2..sbb mak aku da mengadu...so,termembebel aku la kat die neh,padahal sebenonyer aku nak wish beshday tp terbawa2 marah kan die sbb hal tu.patot aku k.i.v lu,tp,ter-burst lak...sori adek-ku.
aku membebel sbb aku SAYANG tau!!!

slamat segale nyer utk tahun lahir mu yg ke-21!
jgn jadik cam akak ko neh da..hahaha

3 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Terharu abgjas baca entri Mas kali ini... . Mas anak sulung (spt abgjas) dlm famili ka? Moga adik Mas baca tulisan Mas ni, dan tau betapa baiknya kakak dia.

Abgjas ada adik bongsu kira sebaya dgn Mas, hehe..

err_quek said...

aah.saye anak sulung abgjas...terharu?hahaha...jgn2.sy brani tulis kat sinik sbb sy tau adek sy xkan bace mende kat blog sayer neh...die tatau pon akak nyer neh ber-blog.klo tau...jgn harap nak tulis!:p

Anonymous said...

huhuhhu..
kak mas kite skg dh pandai eh..
ptut la slalu kuar "sho-nin" kat status YM..
rupenye ade udang di sebalik yakisoba..XD
tak kesahla.. mn tau sb sho-nin ade ko leh bersemangat nk blaja? btul x?
heheh..tp jgn take for granted ok? XP