Friday, April 27, 2007

^______________^

rs penat pula arini...tiada yg menariks sgt nak dicrite kan arini...tp bagi aku menarik la...bleh dikate kan tiap minggu ari jumaat nyer petang aku duk tanoshi-mini(tunggu2)...

time neh aku dpt blaja satu mende yg aku betol2 minat...walopon kejap...tp aku puas ati.selain dpt blaja mende yg aku suke tuh...tukang ajar die pon sedap mate memandang...(hakhakhak...aku tau,bal tgh gelak-menyampah kat aku)...blaja mende neh aku jd sgt sgt sgt slow learner....kekadang sampai aku menyampah kat diri sendiri sbb xpat ikut cam yg tukang ajo tuh...rs lembab sgt...tp,xkisah la...da klo aku pandai,xde la aku sanggop gi jejaoh dan membayar.

arini satu mende br lagik aku blaja pasal diri sendiri....br sedar.
aku neh suke buat bunyik2 secare x sedar.maksud nyer...bunyik2 gedik2 sumbang-sih tuh terkelua dr mulot aku bile mende yg aku nak buat xpat...errr...camne yeh nak terang?....mcm bunyik "hek-hek-hek" ke "hihihi" xpon yg aku prasan td gak td "aaaaaaaaa~~"*sambil terase cam muke aku tgh menagih blas kesian = buat muke cumel)....xpon lg terok,aku bleh hentak2 kaki....=(

bukan pe.td terbuat kat tukang ajar tu.shimataaaaaaaa~~~~
series terase cam alaaaaaaaa gedik nyer aku.pastu bile tersedar bleh kate "opps.shichatta.gumen"...die gelak jek....
warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nih yg aku xtahan neh.
aku taleh tgk tukang aja neh gelak ke senyum sbb die nyer e-gao cho~suteki!(sgt cantik/menawan)...da la spanjang ngajo tuh senyum jek(yg neh aku kompius sket ah...same ade senyum ikhlas,xpon perli sambil berkate dlm hati "bengong gak dak neh")

stakat neh.die la org jepon yg aku minat betol2!hahahahaha.....kenkadang tujuan aku ke 'klas' die neh menyimpang dr nak blaja jd nak tgk die senyum...hahahaha....

da lame xrase gatal cenggini.
aler..stakat gatai je la....xde nak buat pe pon.
seb baik ah ko org jepon sho-nin oiiii!!!klo org mesia,mmg ah aku xnak dekat.takut ter-peleOt jato chenta.

sekian cerita gatal dr cik mas chomeii minggu ini.
k.ayu/azie..sy sgt suke ini klassssss!!!

1 comment:

lunabella said...

mas is undoubtly a sukebe na hito..ng aku pon ko nak gedik2 ape kes?hahaha..