Monday, April 16, 2007

bahu lenguh ahhh~

adehhhh~~
lenguh lagik bahu aku neh...da aku picit kan td ni...tp terase sengal2 lagik neh...isk2 nih pasal bw beg skolah petg td ni...berat :(....

suh org urut?
owhhhhhh...klo nak dgr aku menjerit ks satu kaw. umah aku ni dgr...cube la urut aku...aku neh PANTANG org sentuh sket badan aku neh...ransangan deria kulit aku neh agak sentitip...klo aku xjerit,tindakan refleks cam terlibas sesape yg berkenaan mmg akan terjadik :p...

yg pelik nyer,aku neh antare tukang ngurut gak ah...

dlu kat slaloo urut2 blakang arwah atuk...mase aku KECIK cumil dlu..ade gak ah keiken(pengalaman)pijak2 blakang ayah aku..skang ni klo aku men pijak blakang ayah aku..kesian...mau xbernapas jd nyer(hahaha)...kat skolah lu..dlm dorm..ade gak la urut2 bebudak yg berangin2 neh....hah!kat aaj dlu..da jd pengurot tetap si syaz...minah neh mmg la...pantang nampak aku...kang mula ah..."masssssss..."sora gedik dia mai daaaa....ble dtg jepon neh,aktibiti tuh da xde ah...sbb xde sape tau..kihkihkih...lagi pon da xterer ah...

tp,tetibe lam klas 3gen(yg ke-3)...si bal cam memerlukan pertulungan aku yg besh ini(opppss..terbangge ;p)...maka,setelah berfikir dgn pendek aku urut ah bahu dak neh...bleh die kate sedap2...hiks!pas ni ko nak khidmat aku bal,ko kene byar...skali picit 1000yen...kihkihkih...

cuma aku xbrape gemo kan...
pernah x kurg berpengalaman urut2 org neh(alah...picit2 bahu tu ah)...pastu yg kene urut tu mengeluarkan angin ikut mulot...hmm...aku xbrape gemar sgt...thats y,klo bleh sesape yg aku urut,ble die stat kuakan angin die,aku da soro-soro(dekat2) memberhentikan urutan aku...ntah..cam xbrape gemo...pastu lg xsuke,klo org tu tgh2 aku urut,bleh tertido :(....sedap lak tu...mungkin sbb aku jeles sbb xpat tido cenggitu kut...hahaha

-off topic sat-
bile lame sgt duk jepon nih,mkin rindu nak balik mesia...bukan pe,tetibe cam kua soklan...camne ek muke mak ayah?ila agak2 puteh da ke ek?(mampos adek ku seko neh kutok aku)...akak makin tinggi ke ek?ayen da krus ke makin leba?anis da besa ke?opah larat lg x?hmm...mcm2 la,aku dok wonder...
(br stat skolah,aku da stat berkire2 ble nak cuti...)

1 comment:

lunabella said...

yups,mas mmg pandai mengurut..x di nafikan! haha thanx aa urut tadi..muahhs