Sunday, April 22, 2007

wool.wool.i love my wool sweater.wut do u think?hahahaha

naaaaa...ape la aku buat memalm bute kat blog neh...

ekcelli br abeh buat 1repot...esok lagik seketol...pastu ade la jugak kej2 skolah kecik2 kene wat...xpe,nnt akan dibuat secare slow(maksud terpendam:last minit :p)....
ekcelli xde mende sgt nak crite...tteuka..xde crite pon...my life rotation`s almost the same everyday...
cuace xmenentu kat sini skang...kenkadang sejuk suam2 kuku,pastu panas gedik,pastu kang ujan melebat ya amat,pastu angin bertiop kencang sampai senget2 badan...hahaha...

af5?

ye laaaaaaaaaaaaaaaaa
aku ngaku aku layan gak mende alah neh....datte,sume org layan,aku layan gak ah...layan sambil kutok2 maut ngan cik bal...ade je mende aku ngan cik bal nak kutok..feberet student?erm...xde.suke gak aku tgk diari af neh..sbb dr situ kite leh tgk prangai manusia...bleh menambahkan still psycologi aku dlm memahami perangai manusia...pastu since aku neh bleh di gelarkan jugak ah pechenta muzik&dance...aku suke tgk skill2 yg chekgu2 dlm af neh ks kat student die....cume yg bab klas motivasi ngan klas BI tuh aku rs,xyah pon xpe ah...tp,xpe,ilmu kan..trime je la...hahaha...emo lak bercerite mende merepek neh...

sebut pasal klas Bi...teringat aku plajaran kuliah ENGLISH ENGINEERING minggu lepas....haaaa....ape yg aku blajo?nih die...korg sile bace kuat2 tau..sambil2 berlagu2 sket...

denim.denim.i love my denim jacket.
my plain denim jacket.
what do u think?do u like it too?

leather.leather.i love my leather belt.
my patterned leather belt.
what do u think?do u like too?

cotton.cotton.i love my cotton shirt.
my checked cotton shirt.
what do u like?do you like too?

wool.wool.i love my wool sweater.
my striped wool sweater.
what do u think?do u like it too?

hahahaha....mase awal2 poem ni aku da giggle da...skali part last tuh aku xtahan..terkelua gelak aku...isk,trus teringat pelajaran BI mase skolah darjah 2 dlu...bal la neh,die senyum2,trus aku gelak....rs bersalah gak ah,sbb cam blagak je tau BI dgn dak klas,tp series lawak tuh...padahal Bi aku neh pon tunggang langgang,grammar jgn ckp..hancos!tp tu ah...lawak sgt...mmg gelakkk aje aku dgn poem neh...kurasu no minna sang,gumen neh..waraichatta :p!

cikgu klas neh ade ckp klas neh xsesuai utk aku n bal,tp,kitaorg terpakse amek klas neh sbb klas neh klas wajib..xleh skip!so,bertahan je la...pasni aku ngan bal da sepakat..kitaorg nak berlagak bunguk sket dlm klas neh...kunun...
hahahha

wool.wool.i love my wool sweater.
my striped wool sweater~~
hahaha
;p

No comments: