Tuesday, February 07, 2006

saiking neh...asal la len macam je...bile tanye ade masalah ke..jwp xde...nga ngamok ke jawap, x ah...asal sentitip...mane de...
heh...
memula aku saba la jugak..tapi klo lelame camni...aku lak yg sentitip nnt...aku x suke bile org sekeliling aku yg aku rapat ngan sayang.. sedih/x apie/emosenel/sentitip..sbb nyer..yg aku jugak akan rs seperti ape yg derg rase...derg x appie/emosenel..aku gak rs...paling aku x suke bile derg nangis...seb baik la...allah kasi kekuatan kat aku nak membebel balik kat derg nak calm derg...alhamdulillah...
aku try nak selam hati derg...try nak tau..ape masalah derg yg sebenar nya..try nak derg tau...aku suppot derg sebenar nye...tp tah la...kenkadang bile aku amek berat...ade yg salah anggap...ade yg kater aku penyibuk...aku ni penyibuk ke?
ade gak yg kater aku ni blagak terer..mcm aku ni bagos je nak nasihat org...tak..aku x bagos..aku tau,dri aku x la cukup bagos nak ckp lebih2...mak slaloo ckp...klo aku nak org sayang aku,aku kene sayang dlu org tuh...so,salah ke aku?aku x kisah dan x arap pon balasan sayang tuh,aku ikhlas..serius ikhlas...
tah la...aku takot sgt derg ni suma ilang...bukan pe...aku sayang korg suma...aku xmo korg suma susah...klo boleh...klo aku boleh..aku mintak allah tukar kan aku ngan korang...bia aku je yg rs masalah tuh...bia aku tanggung masalah tuh...aku x kisah...
tp..
ape yg bleh aku buat skang..skadar bagi opinion,nasihat,try nak gembira supaya lega sket ati derg...cume kekadang aku sedih sbb..still ade gap...still derg rs aku nih org lua...still derg rs aku x paham dan xkan paham ape yg derg rs...hmm...xpe la...mungkin aku x cukup bagos kot..heh.
gomen neh suma...neh entry agak sedih sket..hahaha...saje nak lepas kat sini...maklom la emosi x betol lak...hahaha...
oh ye...ari nih ader dinner...besh wooo...aku makan banyakkk giler...hihihi..ni la gambo nyer
okeh meh citer mende ni la ek..yg berdiri line blakang tuh yg cam plakon jahat antarabangse tu fariq(muehehehe),seblah tu abg laki melayu terakhir(kunun!);peyek,ohhh itu abg manisss;koh,suami ho(adehhh aku lupa lak name...gomen2...my bad),abag hafiz(asben k.ima),pakcik jepon(tatau name),err...encik brgan petak2 itam putih;jack dan selebih nyer org jepon yg x aku kenali hahaha...
yg duk line tgh...from left: my bebeh;kmila,oh itu yg sebelah itu pompuan chomel itu anak encik mohd safia(haaa...klo x kenal,korg tuh idop xlama la tuh),ratu kebaye;k.ayu(hahaha),isteri abg wan;k aa,2 sebelah tuh x kenal ah..oh..cute-mute itosang..dan yg lebih tu..x kenal...
duduk depan tu lak..stat kiri...mak itosang,k.ima bersame sofia yg chomel,kampar mali..mrs ho,erk..kembo ku,cik bal(kene puji neh..ko cute ah...tp aku cute lagi..;p),yg budak nampak bontot itu,aniq(anak abg wan),sebelah tuh..err..emm..err...miss beautiFULL oita;kjaja,dan paling ujung skali...borned in klantan(kan?);abg wan...hahaha..sekian.

No comments: