Sunday, February 19, 2006

heh..nak ckp ape ek?hmm...ape topik besh aku nak bebel neh...saikin asyik xde idea jerk nak citer...
suara...
dlm islam(seigt aku la,uztazah kate)sora pompuan ni aurat...jgn lunak2 sora xtentu psl kat org bukan muhrim...berdose...bukan pe,takut nnt jd mende xbaik..pk2 sendri ah klo pompuan lunak kan sora die,ckp ngan laki..haaa..abeh laaa...hihihi
aku bukan pe...bukan la nak kater sora aku ni sodap cam siti norhaliza ke misya omar ke ziana zain ke..biase je aku rs sora aku neh...sechomel tuan punye badan la kan(hiks...abehla derg yg bace neh nyampah ngan aku)...tapi menurut kater sumber2 yg menjudge kan sora aku neh n dr beberape pristiwa x di ingini blaku...secara x aku sedo,derg kater sora aku neh bahye kalo kat tepon...lebih2 lagi klo gelak...hahaha..tini cukup menyampah giler dgr aku gelak...ade ke die kater aku gelak cam pompuan gatal yg jahat...cisss....dah mmg aku gelak cr tuh..nak wat camne..apedaaa ko tini...pastu kene warning suh aku garaukan sora..jgn ckp sopan2..hahaha..adesss...ble buat cam ape yg derg suh..derg kater cam kartun lak..dahtu camne nih..kang susah sgt aku buat surgery sora kang..suh tuka jd sora serak2 cam pink..nak?*pandang hasz ngan tini* =P
as usual kenkadang aku xsedo aku da ter ckp bebaik ngan org..naaa...niat aku nak bersopan...mak aku ajar aku mase kecik2 dlu..klo ckp ngan org kene ckp bebaik...xde la niat nak ngurat ke menggatal*tapi kenkadang ade gak...hahaha*...
dan...
td terjadik lagi pristiwa dimane aku ter diulang TER....ckp bebaik ngan bro neh..haha...nak mintak tolong nyer pasal la neh..*ketok pale sendri*...brader tuh klo nak ikotkan saje poyo gegarang ngan aku..last2 tah cemmane skang neh lembut la plak..siap nak ckp lelame lak..uiiiish..angin la aku..skali pk balik..adesss...maybe aku tersalah tone sora kot time minta tolong tuh...adusss..so,my bad...to that bro jgn slah paham da la..bukan sengaje..x sengaje la bro..haha...
so..keputusan nyer
aku balik mesia dpostponed kan....adessss...mujo la ade tiket walopon lambat..bro tu ah..tahpape..lambat habaq..tp xpe...seb baik la die bleh men kawtim(ejaan neh betol ke?)..dan...mende yg aku agak pon blaku....
hai yaaaaaaaaaaaaaaaaa(~_~;)

No comments: