Monday, February 20, 2006

entry neh utk DIE

klo ade sesape prasan...aku suke tampal gamba2 kat dinding kat study corner aku neh...aku kire2 sume gambo neh makin lame makin tambah...gegambo neh sume org2 yg ade kaitan yg paling rapat ngan aku...kire cam pemberi smgt aku la apart as hiasan pon ye jugak..hehe...ade gambo famili aku..ngan gambo mak-ayah...pastu aku rs pade yg tatau..mesti pelik..asal ade satu gambo lelaki mate sepet cam cine aku gantung kat dinding...when people sometime asked me,ade bf da ke?n jawapan buku tex aku..single agi...betol la tuh...tapi derg agak ragu2 ble tgk gambo sekeping yg tergantung tuh..dan still sampai skang aku x tanggalkan pon..walopon ekcelli skang sepatotnyer aku kene turunkan gambo tu...
naaa...
die neh kawan paling baik yg pernah aku ade...stakat yg aku kenal la...die neh baik,bsopan ssntun,die nyer care pk tuh buat aku respek kat die...always suppot aku when aku rs da nak ter `gelncir`...salah sorg cikgu psyko aku...alim(in his way la)...pemalo(x caye,,try ckp tgk mate die..kompom muke ngan tinge merah)..org yg byk tau sedih aku bile aku ketawe...org yg aku suke buli(muahahaha)...yg tahan dgn tempered aku klo aku nga berasap....dan jugak tukang abiskan makanan aku die la jugak(aku kenkdang klo makan lua..kenkadang x abis..)...dgn die aku percaye ah...thats y aku brani kua ngk wayang ngan die neh...klo x...jgn harap ah...hahaha...mcm perfect je die neh aku puji ek..laaa...die neh manusia biase jek..ade je prangai x elok die neh..sepeti kuat makan dan lelain..just x baik buruk kan org..dose kan?*pandang cik es*
the thing is...
aku da lost kontek ngan die neh...
sebab?
tatau la...aku pon x clear sgt masalah nyer sebeno ek...ramai gak geng kitaorg nak menjernihkan keadaan...cume nyer aku ckp kat derg..xyah msk campo...maybe die ade sbb yg paling baik knape tetibe men-lost kontek-kan diri die...adekah sbb aku chomel sgt?(sempat tuh pk camtu..hahahah)
so...skang neh da msk taun br...dah nak abeh bulan 2 da pon...aku bia je...tapi,tah cemmane..tertgk prenster die lak...hahaha...terase cam teringat lak kat die...kurg aku tau la die neh idop lagi(uishh bahse..manners intan!)...seperti yg aku dok ckp ngan cik bal mase lunch kat skolah td...aku mcm nak buat sesuatu mende jahat je balik neh...hmm...*tanduk kua kat pale*
betsuni...hal da setel(bg aku)...aku mengambil langkah...think positif act like a mutered-chomel-girl...takyah susah2 nak gi keruhkan lagi keadaan...nak kate x puas ati..da xde da..bagi aku..die still my beloved kawan dan aku still his cutest kawan...thats all...
*die x msk pon blog neh...saje nak lepas geram..nyeh nyeh nyeh*
so here goes salah satu kesedihan dlm idop aku..yg ni jer kot yg aku nak kongsi ngan korg..yg len tuh..just let me tahan sensorg..k?=)

No comments: