Saturday, February 11, 2006

korang....

realiti tuh bile kite da tau saket kan...=)
finally aku rs lagi skali...nak patah blkag ke ek?hmm....skang nih da jaohh la...nak tgk blakang pon da x gune kan?nak terus kan?hmm....makin lame makin jelas..makin lame makin nampak...ciss ah..pesal la aku nampak...bia je la trus rabun..isk..isk..terase bersalah pon ade la korg..tp...bukan aku salah pon...hahaha...tapi aku pon memainkan peranan penting dlm wujudnyer realiti neh?...hmm...penting ke ek aku neh?muahahaha...saket lama dtg balik...hahaha....suatu mase nnt aku kene undur skali lagi kan?hahaha...naseb-naseb....bukan mengalah sblum berjuang la korg....tp cuba mencari semgt yg hilang dgn berundur..acecece....warghhh..ini rasa sungguh saket...terase saket sperti dlu ...adesss..*ketok pale*....yaaaaa....think positif intan!maybe ade hikmah disebalik nyer...mane ko tau kot2 realiti yg akan dtg itu besh?..rezeki allah yg tentukan..ko doa aje ek intan...tenang,fokus,positif,ceria....tahan2.....yeahhh!

aku nak masuk program realiti show la cenggini...af ke malaysian idol?anyone?

err korg...hahaha...xde pape...cume meluah mende yg terpk lam pale otak...yosh!ade 4 paper lagi (@_@)/!!!!!
*ari ini aku tiade di umah sbb gi bermen2 ngan kuarge angkat ku keluarga encik kasaki!!!err..tp,aku lupa ah name anak2 die..adessss....

No comments: