Friday, August 03, 2007

yo!kembali menaip!

thanks utk sumer yg wish ek...

stakat ni aku target ade bebrape paper yg failed.hahaha...mesti korg kate aku xbetol bleh cam gembire je failed.nak sedih pon,da xrse nak sedih sebb aku da sedih awal2 sblom amek paper2 yg aku rs aku akan sangkut.that time..mmg real punyer jato smangat.aku usaha,tapi xde rezeki kut.ntah..tatau nak ckp.kene teros pandang depan.kene teros ade semangat nak hadap menda yg didepan.xgitu korang?

ekcelli esok(sabtu) ade seketol lagik paper.asal ek aku rilek ni?nak kate da ready utk esok 100% tu x la..tp bleh la...sbb nyer paper esok ni sensei die `baik~~`(kan bal kan?)....rs rindu sgt nak meng-apdet blog,tu pasal aku apdet neh.

ahad ni.ahem!iyo-iyo.bando yaruzo!hahaha...saje nak kasik smangat sket pasal aku xrela....da la,3kali renzoku(bersambung) mende yg same...lirik x apal lagik...hahaha..aku tgk je kertas ah.mampos nnt sho-nin kutuk aku.ahhh~lantak la.tu pon kire baik aku nak tolong die,klo x,mmg xrela tau.

dlm beberape ari lepas,dpt satu story ...again.heh.seperti yg aku dan bal da agak...the truth has revealed again tru` another person.heh.pas ni,aku nak tgk sape lak.betol la kan,klo org tu salah,nescaye allah akan tunjukkan kan kesalahan die depan org lain....eh,kamu terase ke?laaa....kamu ke yg buat salah?heh.i didn`t say it was u.tapi klo terase,means mmg bersalah la.

smalam taufan.terok jugak la die serang.pasal taufan la,aku kene exam esok...moge2 xde mende yg mensangkutkan aku utk last paper sok.amin...

then.akhirnyer tejawap sudah mende ape yg aku dok xpuas ati sblom ni.alaaa...salah teori.teori kamu2 wahai pompuan oita jua salah.seb baik x terlepas ckp.klo x,mungkin satu konflik baru timbul plak.isk.da la..aku xlarat da nak berkonflik-rama da.cukop la yg lepas2.sume tu kire cam pengajaran la,sampai buat aku takut da nak mendekati mereka2 ni.takut.bukan.serik....ha...itu word paling sesuai.di sbbkan teori tu aku salah predict,so,i better keep my mouth shut.simpan dlm ati saje suda la.so,guys,the mission i`ve said before is officially cancelled.

xsaba nyer nak balik mesia.

No comments: