Thursday, August 16, 2007

nak hiatus ke x ek?hmmm...

yerp.esok BALIK MESIA!!!!

maa~betsuni...xde la excited seperti kali2 sblom ni.biase2 je.xde la smangat sampai bli brg omiyage(bua tgn)cam junio aku sorg tu...sampai 3beg beso skali bawa.ntah2 nnt sok...lebey berat..tu blom masok lagik keberatan beg2 aku ngan bal...gasak la...

nak hiastu tu bukan pe...kang balik mesia rsnyer aku jarang sgt bukak tenet....tp tgk camne ek?tgk tahap kerajinan dan ke-excited-an aku nak menaip bile die mesia nnt....

nnt aku akan berade di perak.sesape merindui ku dimesia mau ketemu..bleh ah mencr aku di perak sane.(prasan populer ;p )...email je aku or just leave msg kat sini klo ade pape ek.hahaha...mcm nak gi mane je gaye aku tinggal pesan.

ok la guys.itu je mau habaq. slamat sumer nyer ek.
jumpe lagik.
~_^

4 comments:

Acid (mojiah709) said...

err_quek, selamat pulang ke kampung halaman. jgn lupa berinteraksi di blog ya.

AbGJaS said...

Hi Mas,
Abgjas pun ucpkan slmt kembali ke m'sia. Tentu ramai yg rindu ni..

avie eicca said...

Selamat Balik Kampung!! SElamat berposa tak lama lagi. Selamat hmm..mehla penang!!:D kak konvo sabtu ni huhu dahla pagi2 butalak tu. Mengantuk..

err_quek said...

cik raksase ijo,abgjas,kmarina:
ahehehe..mekaseh..nga menikmati mesia la nih..insya allah...