Saturday, August 11, 2007

hmm...bile cuti mula ah aku kebuhsanan.
tatau nak buat pe.

ari rabu aritu gi jenjalan under ito sang nyer association.jenjalan sekitar USA(bukan amerika yer...usa,oita,kyusyu,jepon yer rakan-rakan)
memula round kat jinjya(shrine) yg dekat usa tu,besar gak la tempat nyer,ade bebrape jenis shrine yg wujud...agak xbrape besh sbb berjalan dlm kepanasan mata ari..klo xpanas sgt,sronok kot(aiseyyy...mcm xbiase,mesia lg panas ;p )...tetibe aku menjadi tarikat 2org budak pompuan ini...hahaha...sejak bile aku reti layan budak ntah...maklom ah,muke aku kan garang..slaloo budak2 x suke...tmbah2 ngan keganasan aku ni...

then,gi makan unagi teisyoku(set lunch bertemakan BELUT)...yaaa....klo di mesia mmg aku xmakan,sbb name die BELUT...geli duhhh..tp kat jepon,jd antare peberet food jepun aku ah..ntah nape...maybe sbb tare(sos...kut) die ngan care die masak ikan tu kut buat aku rs suke...

da kenyang,gi petik budo(anggur..kaler biru gelap)...besar2...da la tu,sorg bleh petik 3gugus(betol ke penggunaan word neh?) skali..byk tuuuu....dlm peti es,satu gugus pon x abeh lagik...sape nak?aku sebeno nyer xbrape gemar sgt anggur...

pastu,jalan2 kat satu pekan kecik yg mane still lagik ade2 sejarah mase syowa jidai(satu zaman dlu..term jepon...)...jenjalan..meliahta pekan kecik,makan eskerim...lawat muzium...then last..gi weird-art-muzium(hahaha..pepandai je ks name...fushigi art)...gile,bergamba dlm tempat tu...then balik.

smalam lak,pas gi buat permit masok semula jepon,jenjalan sekitar oita...niat kut2 la nak bli ape2 buah tgn utk balik nnt,last2 aku membeli brg2 utk diri sendiri...katchatta....~_~;
arini.
melepek kat umah sendiri.
buhsannnnnnn~~~
esok nak wat pe ek?

No comments: