Saturday, June 02, 2007

ochikomu...

entah la.
kadang2 aku rase aku hampir kalah nak tahan rasa tu...
tapi alhamdulillah...hampir2 je..aku gengam balik telefon...aku cepat2 sedar...then,aku bina balik semangat utk bertahan...bersabar dan yg penting.. LET GO...
terpk balik... selame ni aku leh tahan...xkan tetibe nak patah blakang balik and be the `weak-girl` lagik skali...

aku nak org yg bleh dengar mende yg aku nak merepek...org yg just listen but sometime interrupt then listen again..bercerita ape yg byk sgt dlm hati ni...bercerita tanpa henti...lama da aku xberckp mcm tu skang ni...aku nak crite ape je yg aku nga minat skang,benci,menyampah,geram,SEDIH,gembira...MERENGEK...menangis tanpa sebab...

no.i am not that kind of desperate.need somebody to calm me.still,aku ade cr sendiri nak control this `gelap` feeling.still bleh senyum when people looking at me.still can keep the words from bursting it to the others.still can sing aloud when there`s musics on my ears.

yosh!
GAMAN!GAMAN!SABAR!GAMBATTE!BERUSAHALAHHHHHHHHHHHHHHHHH~~~

hah.puas ati.

5 comments:

Acid (mojiah709) said...

intan,

jerit lah sekuat hati, pekik lah, laungkan lah di tempat seperti di padang besar...

usah pendamkan yr unhappiness.
let go and be happy

LADesign said...

intan darl, u ade i, nnt bln 8 we'll have a long chat k...luv u muahx.....ctrl dat gelap feeling k....take care....jgn sedey2 tau...things do happend unpredictable....let's gonen by gone...just forget it....continue this journey of life ya babe....:*

err_quek said...

cik raksase ijo: saye rs seye lebih suke pendam dr menjerit dan melaung kan nyer la cik raksase ijo...it`s safer i think...

hasz:
ahehehe...ye la darl(geli lak aku panggil ko gittew)...aku ok la beb.lepak2..ko tuh yg aku riso...jage driri bebaik..jgn kunci lagik bilik ko tuh..kang xleh masok lagik..hiks!

Anonymous said...

誰かが誰かを
支えて生きているんだ
単純な真実が
傷をいやしてく

skali skala ochikomu..biaselah tu
tp agknye 3rd yr daigaku mmg stress kot..
sumer yg rubi dgr sumer stress..tension..
mintak supaya kite sume diberi kekuatan menghadapi ujian & dugaan idup kt cni..aamiiin

LADesign said...

baiklah intan hahhaa.....:*