Tuesday, June 05, 2007

hashika...

sedap x name hashika tu?
cam name pompuan kan...hahaha..memule dlu aku ade ah dgr pasal mende neh tgh melande universiti2 kat sekitar tokyo...aku igtkan hashika neh cam org yg jahat..suke meyerang pelajar2 kat dai(uni.)...even,kat skolah pon ade la dak2 kelas aku dok sembang2 pasal hal neh...aku ter-pk jap...aik?kat oita dai pon ade gak ek org giler neh nak kejar2...hmm...so,bile dgr je kat brite aku wat bodo je la...

rupenyer,sangkaan itu meleset same skali...

ade la skali ari neh...bal tanye aku aku da kene ke x hashika...eh,ble mase lak org main kejar2 ngan aku?...pastu bal pon terang lah..hashika neh sebenarnnyer bukan lah org...tetapi sejenis penyakit...lahhhhhhhhhhhhh.....mati2 aku igt kan hashika neh org....tande2 sindrom die...cam saket tekak,selesema,batok2 dan akan demam lebey 4ari tu...kire terkene lah wabak ini...nak lagik kompom,klo kua bintik2 tuh sah la hashika....sebbkan wabak neh...universiti kat tokyo sane sume cuti sminggu...
dan sbb kan wabak ni la jugak...

aku pon cuti sminggu!!!!
ade plak student kat sini terkene lak mende neh...

hahahaha...yg tatau bahse jepon mesti tertanye2 apekah penyakit nyer ini sampai org jepon gerun giler akan wabak ini...dan asal aku rilek je xtakot pon kene jangkit ke hape,sbb aku da kene da kecik2 dlu...
name jepon=hashika
name komersil=morsilis
name glamer=chicken pox
name senang paham=demam campak

aku bukan pe...aku nak kate suke pasal kene cuti sminggu ni,xjugak,sbb nnt kompom la skolah aku tuh nyer cuti summer neh die lambatkan sminggu,pastu neh haaaa...repot2 aku yg aku bertungkus lumus buat ari cuti minggu aritu terase penat je buat cepat2...pastu yg paling aku geram...lain kali nak cuti tuh sound awal2,bleh aku plan nak wat ape sminggu neh cuti neh...kan skang aku da melepek duk umah neh kebosanan....isk!

2 comments:

LADesign said...

intan jg2 jgn nnti kene lak hashika tuh yer
take care..eh weh ape ko nyer email yg ko bt utk blog nh..ak nk add...sbb ak bt ms nh hanye leh dibace oleh permitted person jep...

illusi said...

n rite now, hashika dan merebak sampai kobe,
skola aku x lagi ni..
bile nak coti ak pn x tau..
mnta simpang la sampai tp, nak merasa coti tibe2 gak!