Wednesday, June 20, 2007

hah!hak!hak!


teng-teng-terengggg~~~~hahahaha....

aku curik gamba nih mase nga merayap2 kat Fs td..terjumpe kat blog mael.mael...aku curik dr fs ko ek...isk...sungguh natsukashi~~(bring back the memories..kot maksud die...ape2 je lah)....nig gamba klas mase aku form 5.tingkatan 5 kejora...chekgu klas....MR MANOGARAN...uish...besh die neh...aku agak gedik ngan die nih la...biopon die neh adelah antare guru paling garang seantero SERATAS(skola aku nyer name)...ish...series gamba neh make-my-day-lah!tersenyum-sengih aku bile tatap gamba ni...(ha..hasz..aku tau,ko pon mesti ter-flash back balik zaman kiter kat dorm E2-2 dlu kan?....igt x..kegarangan aku akan mule bile light-off je kan...hahaha)tringat camne aku ade crush ngan satu mamat neh(klas sblah...hahaha..hasz!diam2!)..tringat berok2...hah!HEADBOY(name ketua geng berok yg suke serg asrama aku dan pernah mengkotorkan katil aku..huh!)...rindu nyer kat sume2 yg ade dlm gamba nih....dgn gosip2 lia gedik2....tringat kat jambu aku*muker merah*...(jambu=istilah utk adek angkat!)...alhamdulillah..kontek la jugak lagi ngan jambu ku itu...trigat gado2 bebudak xmatang zaman skolah dlu...food dewan makan yg..isk..camne leh masok perot aku tah....care mengelat aku yg agak bijak utk tidak turun bersenam di waktu petang...surau!aktibiti kat situ pas solat jemaah....tido dikale org kat bawah ngan bagi tazkirah(yeee...aku nakal :(..)sgale...gelak,tangis....gedik,memalukan....sume ade.....

alahhhhhai...ano goro modoritai na~~,ippun kan demo ii dayo!(nak balik ke zaman itu,semenit pon jadik la..)...

aku beza kan diri aku yg dlu ngan skang...jaoh~~~ beza.dlu lagik~~~ chomel!(ehem!skang pon mantain chomel yaaaa sumer!)....
by da way...
korg tau ke aku yg mane?
ha?ye la tu...yg tu la...*sengih2*

1 comment:

LADesign said...

ngaahhaha....mmg ak pon teringat kembali nostalgia itu..owh mamat kelas sblh tuh hmmm.slmt dh bhagie dh mamat itu...beruk itu ak ingat die msk dorm curik ak nyer mcd ..dh la nk bukak pose ngan mcd tuh ciss...headboy rs nk pukul ngan kayu hoki..tp takut hehhe....eleh tido time tazkirah..yg tertido time tngh solat subuh x citer..ngahahaha....

hah psl light off tuh intan mmg garang maklumla mokcik nh jns manusie tido awal bgn awal dulu...

psl mknn tu ak ingat ..krn mknn dwn mkn la...thp kesihatan ak menurun smpi bnyk giler sakit nyer..

aku rindu SERATAS...
p/s: yg dulu la tp bkn kt mknn ds ekk... :)