Saturday, June 16, 2007

melupakan itu adala satu tindakan yg sgt keji....

aku hanya nak meluahkan aje cerita hati kat sini kejap ek korg....

aku bukan jenis yg melupakan atau amek mudah sesuatu perkare...
yes,when things becoming uncontrolable,i will shut my mouth and be silent.
tapi,itu bukan bermakne berdiam diri dan melupakan.
masih igt.
masih rindu.
masih teringin.
tapi.
i got to just stare away as its not mine.
aku tau,mende yg ditunjuk is not the exact truth.sekadar nak cover je.kadang terase ia sekadar mahu membuah kan rase marah atau mungkin menduga kesabaran saja.
tp.
listen.
sampai bile nak jd camtu?
sampai bile mengalah dan biarkan keadaan,mase yg mengubah segale?
klo ia nyer xkan terubah dgn sendiri selain kite sendiri yg mengubah?macammana?
takut?
no,its not an answer.
kesian?
better kesian kan diri sendiri dlu br kesian kan org lain....
bukan pentingkan diri sendiri,ia utk kebaikan sekeliling.
pretending?sampai bile?
ke sekarang da realize dr pretend jd real?yg mane satu?kate kan!
makin lame makin panjang mende tu jd...
dont just play wif the flow!

tp.
aku rs.itu jalan yg dipilih.suke dgn keadaan sebegitu agaknye ek.
terpulangla.
i am nobody and nothing.
am i?
aku hanye dpt berdoa dan sampaikan salam melalui angin je.harap didengari.
lupa?
xpernah.
hanya diam sahaja.

No comments: