Wednesday, May 30, 2007

minggu lepas ari jumaat...sblom gi ke klas sho-nin...tekak da terase cam perit2..tp,rilek je sbb nak gi jumpe sho-nin...keperitan tekak tu,xigt langsung(hahaha...ko smakin gatai ek intan*dush*ketok pale sendrik*)...
ari sabtu lak...bangun tergesa2 sbb tekak terase cam ade cecair yg perit,so gi keluar kan kat toilet and guess what!my tekak is injured!!!!kahak bersame darah telah mengeluarkan diri nyer...(mende la bahse aku neh)....makne nyer xlame lagik aku akan selsema dan saket tekak...dlm badan pon da rs panas2 tp sebenarnyer sejuk...
ari ahad lak,tekak mmg la saket....hidung berair...tp still lagik melalak x hengat dunia...minom plak air sejok berketolan ais...bertambah kronik tekak aku...
isnin lepas...bgn2 sora x keluar...gi skolah seb baik ade lagik sora tp menurut jack,sora aku seperti lelaki...hahaha...
selase...gi skolah cam biase tp,idong aku neh sretttt je...badan cam lemah longlai,dgn asyik blur jek...nak buat sesuatu tu aku kene pk lame....sah!aku demam!
arini....smalam nyer mlm aku da telan da ubat,so gi skolah ok la...just balik tu,pale berat semacam...tido la petang(tau,tido petg xbaik...:(..)..bangun2...pale lagik berat,pastu terase cam haba kuar dr badan....melepk la aku sampai skang da ok sket,pas makan bubur ns pastu telan ubat bufferin...sambong balik buat keje repot aku yg melambak-xnah stop....
so,aku nak umum kan.
this week is my sick`s week!

4 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Sama lah kita Mas, malah abgjas lebih teruk lagi - termasuk proses uwekk-uwekk nya sekali.

be well soon...

Zaki Isa said...

klu selsema,bahaya minum ais..silap haribulan leh kena kanser hidung..

Anonymous said...

huhu..
mmg musim org tak sehat agaknye..
rubi pn demam 3 minggu lps kot..
but still have cough ma...
dgr nasihat "senpai" yg dh lama demam ni..
kalu tak sembuh sepenuhnye, muriyari repo-to nanka yaru na!
nnt kang jd cm rubi ari tu, bajet dh baek la konon, sehr lps demam teruk, stayed up till' 3~4 a.m siapkn sumer kadai/report..then afta week later demam blk..
so take care my gud fren..don be like me keh? miss ya

err_quek said...

abgjas: say da baik da demam.abgjas?ok da?

tuan biru: eh ye ke?baik la.akan daku elakkan..(mcm xje..hehehe)

rubi: aku da biak demam da rubi...ko lak?sounds x sehat je kat blog ko tu...