Saturday, July 08, 2006

emmm....

ape khabar kenkawan blog?aisey...sori la sume,aku xde mende nak membebel kat sini...

minggu neh,mcm2 mende blaku...sampai terdemam aku sehari...maybe sbb terkejot sgt kot...owh jugak marah...hmm..knape aku marah sgt?hmm...ntah la..kadang2 nak meyampaikan rasa dlm hati tuh payah kua kut mulot...diam aje la...mungkin tu cr paling senang aku nak redakan rs marah aku...

maa..betsuni,da settle pon.

musim sebuk da nak bermule.aku tinggal satu je repot eksperimen nak disiapkan then,anta.thats the last repot utk sem neh.stat minggu depan...lagi ler bz aku neh sbb nyer final xm pon da nak dekat.harap2 paper yg aku kene repeat tuh lepas la kali ni.pastu mane2 paper2 yg kene amek utk sem ni pon aku lepas la hendaknyer...so,aku meminta jase baik kenkawan sume..hehe..doakan la yek supaye aku neh xmalas bukak buku pastu xm lepas...macihhhhh :)

korg tingin x nak gi bercuti?
menikmati percutian yg besh...SENSORG...ehehe...sounds like stingy person..laa,maksud aku pegi ke satu tempat,dok sorg2 pastu berfikir...positifkan dri..jalan sensorg...emm...aku tingin ah sgt...
pegi kat tempat,xde sape yg aku kenal ade...pastu xde sape yg kenal aku dpt kontek aku...wuish...menarik aje bunyinyer idea ini...tp,aisey...bile xde duit,jgn cakap(no money,no talk)..berangan je la...aku bercuti dlm umah aku ni aje la...hahaha...

tp ape yg pasti skang...
nak balik mesiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Acid (mojiah709) said...

Hai Intan,

(Chia Yok) semoga berjaya di xeam yg akan datang. tekun lah belajar setekun cuaca dingin yang pasti akan beryukar ganti.

Sy doakan adik2 di menara gading berjaya!

roar by Greenmonster

err_quek said...

macihhhh raksase ijo..hiks!