Monday, July 17, 2006


aku berdoa semoga dia xde masalah da...
aku berdoa moga dia kembali normal seperti biase...
aku berdoa moga die x buat mende tahpape...
aku berdoa moga selesai la masalah dalaman die...
aku berdoa moga ade jalan penghujung setiap kesulitan dia...
aku berdoa die jadi die
aku berdoa kesejahteraan dia
aku berdoa moga die dpt keje so that die xyah pk mende pelik da...
huh!

bile die ade masalah...bukan aku tatau...aku tau..da tanye da..mende nyer masalah nyer...tp,jawapan die xde pape(mcm nak balas dendam kat aku sbb aku pon buat cenggitu gak kat die :p)...die tau aku cam nak membebel kat die pasal masalah die..sje je tuka topik..huh.sekeh kang!...tp,yappa,kennot pakse2 org...aku mmg taleh nak masuk campo sbb hal tu die dgn `die`....emm,suka ati la...ni habaq kat die neh...skang ni,aku da xkisah da...i am an open counter(hahaha..aku men bubuh je perumpamaan neh) to hear about `die` ek....yg aritu tu,ter-emo skit :p...

aku xbyk bleh tolong die..setakat buat lawak bodo je bleh ah...
da dekat bape ari da die x ketawe bebetol...
hmm...
berusahalah...
sbb aku pon nga berusaha neh nak xm neh...
maybe sy ni kasar sket..tp,bukannnyer x sentitip dgn keadaan semase...
*angkat kening*

oh ye...
siti kompom kawen ngan datuk k...
hahaha....

1 comment:

Acid (mojiah709) said...

intan,

doa yg penuh ikhlas, tawaduk dan dalam keinsafan pasti akan didengar yg esa dan dimakbulkan jika niat kita baik.
Yg lebig afdal jika berdoa di subuh hari dan di tengah malam.


Amin.