Monday, November 26, 2007

*tepok dade,tunjok ke langit* KE BINTANG!!!

suke pulak aku phrase `ke bintang` tu...its more like...berusahalah utk diri sendri...aku blajar phrase ni dr psgn vanida imran-shidi dr siri sehati berdansa...hehehe..cute lah mereka...

mnggu lepas,aku telah mengalami pengalaman yg agak memaloo kan sbb diri sendri...dah nyer...bile aku panik,aku akan senang jd clumsy..giler nyer clumsy...ekcelli mase ari khamis tu(the last day to submit my lab repot)...aku mmg da ready sume nak antar repot kat sensei...smangat giler da ni...bile da ketok nak masuk bilik sensei,siap ckp lagik kat sensei yg aku nak anta repot(ekcelli give a sign to another sensei dlm bilik sensei aku tu keluar la dr bilik itu supaye aku dpt berinteraksi dgn sensei aku dgn selesa :p )..so,bile da masuk kan,skali aku amek file kat lam beg...YABAI!!(alamak)...aku lupe nak seiri(kemas kini) repot tersebut dan lupe plak nak stapler!!!series,di mase tu,aku trus panik..dan trus pusing blakang mengarah ke pintu tanpe langsung ckp mende ape pon kat sensei.so,sensei yg blank trus panggil aku,yg aku lak sbb da panik kan,trus ckp "sensei,sori,sy tersilap!"pas,time tu jugak bal yg nga tunggu turn tanye aku apsal aku kua ngan panik nyer dr bilik sensei trus gelak bile aku bgtau die...

huh!da la tu,ade plak typo kat repot tu,terpakse gi bilik comp nak betolkan balik...ble nak print,printer kat bilik comp tu plak xmo berkerjesame ngan aku...huarghhh!!!yg pelik nyer,org lain print ok je,ble time aku jek die buat hal...seb baik tringat peyek...gi tebal muke,jumpe peyek suh print kan....

then,da setel sume,jumpe sensei balik minta maap sume....alaaaaaaaa.....sensei dpt detect lagik typo kat repot aku..pesal la aku xprasan...hmm...akhirnyer,kene gak re-submit repot tersebut...sensei siap gelakkan aku lagik...adeh...sunggoh memaloo kan~

then,aku yg innocent ini,ponteng klas last...gi bersuke ria ngan bal kat PP...ekcelli xde la bersuke ria..more to melepak sambil makan2....adeh~kantoi dgn dak klas,mizuta...die part-time kat noodle-stall kat foodcourt...siap kene perli lagik ngan die:"masu~awak ponteng ek klas ke-5 arini"...aku just buat muke chomel je kat die sambil gelak2...


kebetolan plak,mlm tu,dak2 ini ajak men bowling plak..so,kitaorg pon join...la...oh yer.aku xmain bowling =)...aku tukang tgk je...


then,esok nyer...gi shopping2 (lebih kepade cuci mate sebanrnyer)...akhirnyer,aku mengalah!aku beli jugak la baju belon...aku ekcelli xbrape suke baju jenis ni sbb die kembong semacam,tp tah...tringin lak...bli la,ni gamba sebenarnyer aku amek nak tunjuk bal,sblom gi klas syo-nin smalam,tp,yappa...last2 aku xpkai,sbb nyer blom cukop keyakinan!hahaha...nnt2 la...(2gamba ni amek gune tepon..oh yer,burok plak...ade duster chomel kat cermin tuh...aler,jadik la)


here pics live perfomance yg aku gi...byk cam lagu jazz...not my-kind-of-music though,but...seronok...enjoy tgk live perfomance sebenarnyer....then theres zufar main percussion utk group ni...best2.

oh yer.dlm minggu lepas jugak la...br aku sedar....betape aku xsukernyer manusia yg byk personaliti ni...hypocrite la senang crita...sebenarnyerkan...its better to show your true `badness` then show the `politeness-coolness`to other people...sekurg2nyer,org paham la who you really are.

till then.
=)

4 comments:

Anonymous said...

hoho! mas pon pndi ponteng klas rupenyer!!! XP org pon ponteng gak, tp slalunye klas 1st period la.. ssh nk bgn seh.. sedar2 je dh kul 10!

baju belon? hahah. ok je rubi tgk. takdela belon cemane pon! (^_~)v

ok gotta go! chow~~ ( ^^)v

Blank said...

kesiannya, sampai panik cam tu....mesti muka merah padam dan telinga kelular asap kan.. rasanya, macam saya pernah mengalami tapi sentiasa buat muka selamba bila kena tegur prof sebab written assignment tonggang langgang.
yok main boling yok - jgn selalu skip class.

AbGJaS said...

Hi Mas,
Ni misti kerja tergesa2 smpi salah bawak file, tak stapler...

err_quek said...

rubi:ko jgn rubi...aku ni kenkdang nakal jugak...kihkihkih

kucing itam:uuu~~ reti main boling la..tgk je xpe =P..ponteng xslaloo...kadang2 jeeekkkk

abgjas:tu la...nak cepat ler katekan...