Tuesday, November 06, 2007

bila tiba aki(autumn)....

skang da sejuk2 da...tp aku masih lagik bertahan xmo pasang heater kat umah...bukan pe,xnak manja kan sgt badan ni...nnt bile da masok winter,lg sejuk..takut heater-kaki aku yg kecik tu xdapek menampong kehangatan rumah aku nnt...

aki...
selain dr haru(musim bunge)..aku suke gak musim ni sbb keadaan sekelilng yg sedap mate memandang...daun2 pokok bertukar kaler...merah,perang,kuning....pastu bile angin tiup,jatuh2..cantik tau....nak lagik besh bile daun2 jatuh skali ngan bunge2 die...

tapinyer...
bile da musim cenggini dtg...mule la mendung je hari...maklom la...makin hari,waktu siang makin pendek,malam makin panjang...pkul 5 je...da gelap cam pkul 6-7 kt mesia...
lagik xbesh...bile da mendung2-redup2 je hari...mule la rs sabishi(lonely)...series...dgn sejuk tambah lak gelap2 sket...jalan sensorg,sambil angin tiup,nak2 pulak daun2 gugur...perghh~...syahdu nyer...mula la,rs cam sorg je dlm dunia ni...hahaha...pastu bleh tringat2 plak org2 yg dirindui...

bukan pe,sem ni,byk balik sorg dr skolah ke umah...group lab aku ngan bal xsame pastu adela sekelas yg aku lain dr bal...so,bile balik tu waktu2 da gelap,terase tu...mende yg aku xnak igt...bleh teringat...thats y la,tiap kali balik je umah...aku akan tepon mesia,dgr sora sesape je la kat umah aku tu...kebelakangan ni,bleh kate slaloo jugak aku tepon umah sampai mak aku pon halau2 da..hahaha...sbb beliau tidak tau mahu bersembang topik ape lg ngan aku...hahaha...

smalam chat ngan kawan2 rapat aku..kebetolan smalam rajin pula aku tegor org kat YM...yappa,minna shiawase da ne...hampir sume da ber-pk kearah alam yg itu...dan bile meraka bertanye kan aku camne?seperti biase jawapan aku...alhamdulillah...mada2 da yo...

mase cepat kan berlalu?
tup2...
tahun ni da masuk blan 11 da...

dan alhamdulilla...
aku dpt lagik control diri sendri stakat ni walopon kenkadang tu tergelincir jugak...
berkat doa mak-ayah ngan korg jugak ...kan? =)

4 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Abgjas kurang faham ni, apa makna 'kadang-kadang tergelincir' tu? Maksud tersurat ke tersirat?

err_quek said...

abgjas: ooo..tergelincir ek...dlm~ maksud die tuh...:p

Anonymous said...

eheh, gakusai otsukare!

sabishii ek, blk sorg2.. rubi xsempat nk pikir la sabishii ke x.. dgn kelajuan 60km/h (walopon naek beskal je) tu i'll be in school/home within 5 min, walopn tak chikoku XP penat, but sukkiri! can't imagine if one day i managed to have F1 car!!

"tergelincir" tang mana tu che mas? habaq mai sikit?!

no matter what, take care always ok! (^_~)v

avie eicca said...

Jgn tergelincir selalu..macam akak..huhu..gelincir-gelincir pun lepas gak heheh..

ps:definisi "tergelincir" yang kak fahamla..berkenaan pelajaran. Kalau salah maaf ye :D