Sunday, November 11, 2007

eh?apsal byk lelaki2 yg aku minat kuar arini?

ekcelli,aku xbrape smangat sgt arini..smalam balik dr bersuke ria ngan bal n kjaja...pas da nak setel tido tu,tersangkot berborak lame plak ngan tini...lame giler plak borak ngan minah sorg ni...biase la,tukang mendgr msalah chenta kenkawan aku...
haa..sebut psal prob chenta ni kan...kenkwan rapat/baik aku...slaloo nyer la derg ni ble bermasalah chenta,mesti nak citer kat aku,pastu nak aku menasihati derg ni...xrase pelik kah mereka sbb org yg mereka tanye ni(aku la maksudnyer)..xpernah ler berjaye bab2 chenta-chentun ni...dlm erti kate lagi..i`ve not yet experinced laaaaa...adeh...

bebalik kepade title entry di atas,aku da tido lewat smalam,so..mmg sah2 la bgn lambat kan kan...skali kul 9pagi td da dikejotkan oleh sho-nin!alaaaaaaaaa.....die nak meng-awalkan date aku dgn die ke pkul 3 dan berlangsung dlm mase yg lame!sejam setgh!!!nak muntah~~~(date=bukan maksud couple nyer date yer!)dgn kpale berat...gi praktis sket,find some new stuff to show him...tp,ble da jumpe die,sume plan xjd,pasal..die beria sgt nak ikot planning yg minggu lepas...xgemo betol!lagu smap-sekai ni hitotsu no hana bergema byk kali spanjang pertemuan...aku bukan pe,aku sgt-sgt-sgt bosan ngan lagu ni...tp xpe la,demi mengjage ati sho-nin,ikot je la

pastu,on da way nak balik tu...terlanggar plak ngan sorg yg ansem!alaaaaaaa...bukan aku yg langgar beliau,beliau yg langgar aku..ekcelli time nak naik train nak balik...pas date ngan syo-nin,aku gi pasar sat bli brg dapo..then time nak balik tu,mamat ni ntah pasal tah,langgar plak aku..terlepas plak plastik beg..maka,mungkin beliau merase bersalah melanggar aku yg chomel ini(ekcelli aku nga blank...cam...eh?aku kene langgar ke td?...camtu la perasaan aku),die pon amek plastik yg jatoh tu,bagi kat aku then meminta maap sbb langgar...aku xpandang ah muke beliau memule,skali bile dongak(tinggi tau die)..aisey~~...ansem nih(hahaha)...beria die mintak maap,aku just senyum sambil berkate xpe2...i wish i could snap a pic of him to show u guys!:p
td lak...dlm kul 11 mlm..kua plak spesel dokumentari pasal pelakon yg mmg menjadik buah ati aku ni...oguri shun...trus berenti aku buat lab-repot...tercangak aku depan tb...what i like about this guy?hmmm...muke series die x-bleh-blah!hahaha..pastu..tgh2 series,tetibe senyum...mmg cute.baru2 ni,kua berita die adelah top 1 artis lelaki yg diminati pompuan jepun...:( xbesh betol...trus kurg sket tahap ke-minat-an aku kat die ni sbb ramai org minat die,bleh?
da abeh wat penat menaip repot lak...tetibe kat tibi..kua plak showcase backstreet boys..live 30minutes in japan...isk isk isk...dpt la tgk die wat perfomances sejak sorg member derg tarik diri...dgr nyanyi lagu br drg live...bleh la tahan...

so,skang,aku menaip entry ni psl tetibe ter-pk...arini mmg ari my-peberet-type-guy keluar memuncul kan diri depan mata aku ek?

wish that theres would be one more guy show-up...
heh!
never.

5 comments:

Blank said...

marina,
dah sangkut ke? Greeny da buka blog baru sebab nak jinak dgn bahasa melayu.

Blank said...

intan,
oops sorry la intan, always mixed up between you and and marina.

err_quek said...

kucing itam:hahahaha..igtkan sapekah td...sangkut?xdapek nak sangkut la psal hanger patah~..kuikuikui...

Anonymous said...

mas,harus berterima kasih kat aku pasal sms ko suh tgk sano ko tuh..kalo x gigit jari la beb!hahaha

Blank said...

you belum jawab my questions!