Sunday, December 02, 2007

alahai buah ati ku~~

minggu lepas idop aku agak tertekan pasal buah aku aku ni buat hal...em ekcelli salah sendri la sbb aku yg buat dia sakit dan sewel...susah ati aku 3-4 ari dibuat nyer...slaloo klo ke lab aku akan bw die,tp minggu lepas aku xbw..sume salah aku sbb terlalu `jujur`(ekcelli bendul)...sbb kan aku ter-re-new satu program ni...trus tetibe buah ati aku ni diserg mcm2 sakit...kecot perot aku bile mcm warning kua kat buah ati aku ni...series,bile dia sakit aku tensen..xcaye,tanye bal...terase cam ilang kaki sbalah...trus mcm2 kemungkinan yg xbest kelua..ni la harte pertame yg aku ade sejak dtg jepun ni..tetiap ari die teman aku...mcm2 kenangan ada ngan dia ni...klo die da xleh nak digune,aaa~~...gelaplah dunia ku!!!...slame die sakit,aku asyik merungut tensen je kan bal?...seb baik la,aku gi mendapatkan nasihat dan perkhidmatan scan/remover percume kat tenet...slamat da buah ati ku ni...die pon da bebas da dr penyakit trojan ngan spyware...virus pon da xbrape brani dtg menyerang...cume kenkadang kipas die berbunyi2 sket...kadang2 je la...bile die rs nak memaloo kan aku,(terutame time nga buat experimen..eee) die berbunyi,padahal kat umah xbunyik pon..huh!
buah ati ku
bile die da sehat,aku plak yg xsehat..da dekat sminggu aku asyik demam mlm jek ngan idong srett~srett~ sbb selesema...adeh ^~^;

4 comments:

Blank said...

memang betul tu dik oi...teman setia kalau sakit kita boleh jadi sasau sebab kita terlalu dependent on teman setia.
tapi bila kita pula sakit, kita cam malas nak gio doktor dan tak nak baung duit.

AbGJaS said...

Hi Mas,
Kalau betul sayang, misti Mas ada bubuh nama kat buah hati tu kan?
Bagitau laaa....

err_quek said...

kucing itam: sbb slalonyer kan..gi jumpe doktor pon same gak...xbaik gak..tu psl malas tu

abgjas:erk?o_O...name penoh die...laptop bin komputer...name populer die...pasokon...sy panggil...*pk jap*...ha!cik itam! =D

Anonymous said...

huhuh... samalah kita kak mas...
tp prob rubi ni still berlarutan smpi skg...
xtau la dr mn cookie tracker ni leh masuk..
even dah ade norton pon bole kene...
sedangkan 2 thn sblm ni tak pnh gune norton ke antivirus ke ape pon leh aje die ni selamat...
ish3x...