Friday, October 12, 2007

an official `raya` wish

selamat raye sume!!!
kepade yg telah mengucapkan kat aku dlu selamat raye...xkire la camne gaye korg anto wish tu : sms,email,friendster,kad raye,oita fam,ym,keitai email,blog,tepon....terima kasih =)

agak2 nyer...mlm2 raye ni ape ek famili aku buat kat sane?hmmm*membayangkan keadaan umah*...ayah bz ngan geng masjid die,mak masak2 kat dapo(slaloonyer bz wat rendang tok),ila mesti bz ngan tepon nyer..huh!..ayin.sama ade sebuk makan,xpon tgk tb same ngan atiqah...anis,menyebuk tgk mak aku kat dapo....pastu bile ayah balik masjid,kang ade la bunyi vakum tgh2 mlm giler tu...last touch up umah la tu..:p

aku?
......................
tah knape...
nanka...koko kara nigetai...
itakunai tte kanji...
haih~~~
asal cam mengade je tahun ni aku ni?!padahal bukan nyer xbiase raya cenggini...
*tepok2 pipi sendri*

so,korg sumer....
rakan2 ku yg disayangi,
rakan2 famili oita,
rakan2 blogger,
rakan2 pembace blog(yg sambut raye la),
dan sape yg rase aku sayang die...

SALAM AIDILFITRI

2 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Sempena Aidilfitri ini, dari jauh abgjas merendah diri memohon maaf andainya ada terkasar bahasa semasa berinteraksi dgn Mas menerusi laman2 blog selama ini.

Moga silaturRahim yg terjalin akan kekal dunia akhirat - amin.

Abgjas suka cicah ketupat dgn kuah sate... hehe

Anonymous said...

salam aidilfitri to you too!
heheh...=)