Wednesday, October 31, 2007

err...apekah yg nak ditulis ek.
skang ni,makin xde idea aku nak menaip blog.tp,nak apdet!

aa..minggu ni agak rilex sbb ade daigakusai(perayaan universiti kot maksod die)
slaloo nyer ade gerai2,pertandingan mcm2,open lab,forum,dan lain2...
aku agak sumer dak2 jepun oita universiti ni ternanti2(tanoshimini) mende alah ni...bukan pe,group lab aku beria bercerita kat aku pasal mende ape yg derg buat time daigakusai nnt...most of them buat gerai...ade gak la yg masuk miss okama(erm..miss 'lelaki-pakai-baju pompuan'),buat perfomance pon ade gak...

aku?
tahun ni,aku rs xnak buat pape...teringin nak jd pemerhati dan pengunjung jek...agak2 aku bleh ke ek membiarkan org lain buat keje dan aku tgk aje?..hmm..bleh2...yosh!

to all...
thanks for da comment di entry bawah!
=)

5 comments:

avie eicca said...

aha insyaAllah bakal sambung. Mas jadi pemerhatila. Best sikit hehehe. Kalau nak terlibat macam tak best sebab takleh gijalan2 banyak2 kali masa pesta tu. Macam mana ye budak2 jepun jadi ala drag queen ye? hehehe

AbGJaS said...

Hi Mas,
Sekali sekala merehatkan minda dan jiwa tentu bahagia.

Sana x de musim sajli ke Mas?

Anonymous said...

gakusai ka.. terigt gakusai thn ni aritu (kitorg gakusai bln 6).. sume nk untung sgt..byk giler mknn lebe. last2 mkn seniri! huhuh.. gakusai la yg plg sebok.. kalah sebok rubi dgn lab report everyday skg ni!!! thn dpnnye gakusai rs nk lari trn bwh je! tp time tu korg xcuti..huhuh..

err_quek said...

kmarina: mmg rilex tp penat jugak psl memsak dan menjual2 ni..aah..sini biase je contest cenggitu...cume mase pesta tu xsempat sy nak tgk...

abjas:
alhamdulillah...kurg sket tensen...kat sini da masuk musim luruh..salji?ade je turun,tp xlebat mane

rubi:
eh awal ek korg daisai...

err_quek said...
This comment has been removed by the author.