Sunday, October 07, 2007

iyo-iyo..chikazuku(nak dekat da ek)



gumen minna(sori sumer)...
tahun ni,aktibiti wajib : hantar kad raye...x aku buat tahun ni...knape?hmm..ntah.hahaha...maybe sbb aritu balik mesia agak lame gak la dpt pose sane,pastu balik sini,klo nak anto gak kad..rs cam da lambat...ichio,aku da wish kat sape2 yg sempat mase di mesia aritu...niat nak anto tu ade,tp smangat menganto nyer xde :p
as for ucapan rasmi kat my blog ni plak...
kendian la

for 1 week,aku letak la lagu raye peberet all time aku:
suasane hari raye(yg ni bg aku lagu raya yg ceria nyer)
ku pohon restu ayah bonda(yg ni xmo letak...syahdu tuhhh~~)

4 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Bg Abgjas, zaman kad raya ni dah hampir2 berlalu. Klu dpt smpi 5 keping pun dah kira baik. E-Card pun mcm malas nk kirim sjk adanya SMS dan MMS...

Nmpknya nilai2 tradisi hari raya dah makin hapuskn?

Abgjas suka lagu raya Aman Shah 'Pulanglah di Hari Raya'..

Anonymous said...

Selamat Hari Raya AidilFitri
Maaf Zahir Batin

Anonymous said...

apesal sumer lagu raya ni???tensyen!

Anonymous said...

selamat hr raya kak mas...
mntak maaf kalu ade tersalah silap sepanjang perkenalan~ =)