Monday, September 10, 2007

lagi apdet- KL

uhuk!uhuk!...adehhh~~...berat nyer kepale...
xbrape sehat sket pas balik dr merayap KL...ngade2 lak badan aku ni,cam xnah jalan jaoh je lagak nyer...

aku turun kl ari khamis aritu,macm biase,naik bas dr batu gajah ni ke KL...sampai je sane dlm agak2 tgh ari,da settle sume tiket balik perak balik...aku trus ke umah kawan aku,hasz...sempat berborak2,kenal ngan haousemate hasz,eden(if u read my blog,HI!*lambai2 tangan* )..si eden ni rupenyer aweks kepade senior aku di seratas dlu...haha,senior yg satu skolah kenal akan ke-otai-an beliau...

then petang tu,aku gerak jumpe k ayu n bal...been spent my 2nights at k ayu`s house...n 1 night at k fuza`s.

spanjang gath dgn senio2 oita dan jugak pompuan2 oita rs sronok sgt.dan jugak rs lain sket.ye la...dlu,kitaorg byk hang-out kat JF(joyfull...famili restoren populer kat oita ni,kitaorg buat cam kedai mamak je..hiks!)...skali,bile lepak beramai2 kat mesia,terase lain plak...mungkin sbb surrounding...series terubat rindu jumpe k ayu,k fuza,azie,k lina n famili dan kak-eh.-abgpuji( =p )

wahhh...masing2 nampak berkaliber...maklomlah syakai-jin(org yg telah bekerja)!hmm...bile dgr citer2 mereka,rs cam gerun lak nak menempuh nyer nnt...
1st time dpt berkaraoke bersame2 geng pompuan oita di mesia!satu memori yg susah nak luper...k fuza,nnt mas nak gambar2 ehh?...sronok dpt dgr sora k ayu ngan k fuza nyanyi..teringat mase kite beramai2 nyanyi kat wasada,oita dlu...
then,yg paling aku rs sronok sgt sbb dpt sembang lame ngan k fuza..dgr2 crite die like our old days!series k fuza...mas xder rs ngantok pon spanjang mlm tu mase kite sembang2....habis sumer crite,di kongsi spanjang k fuza kat mesia...bile lagik ek bleh macam tu....

pristiwa balik perak...

aku rase aku cam lipas kudung-redbull je berjalan-lari kecik2 ngan beg sandang ala2 nak lari dr umah mengejar mase nak sampai pudu bus centre sbb time yg ade giri2 jek...series,aku jalan xde pandang2 sekeliling...sampai je pudu tepat2 je bas nak bertolak da,nasib baik x gerak lagik...kene sound jugak la ngan pakcik driver sbb aku sorg je yg xnaik lagik...pas aku mintak maaf ngan pakcik tu,nak cr ah seat aku...alaaa...ade lak org lain yg duk...yg ni aku geram....dan ni satu sikap org mesia yg aku xsuke...bagi aku,bile kite beli tiket sesuatu pengankutan yg da tetapkan no. seat nyer,means kite bli tempat duduk skali...so,seat yg tertera kat tiketkite tuh,secare x langsung hak kite spanjang la mule naik sampai ke destinasi kite kan...so,if ade org yg duk suke ati je,means die da amek hak org,cam amek brg org la...geram sungguh aku org yg cenggini,xde kesedaran sivik langsung...slalu nyer aku akan i-gu,tp sbb kan penat mengejar mase td x abeh dgn tekak kering,aku mengalah je...duk la tempat yg kosong kat blakang skali,means tempat org yg duduk tempat aku tu...xpe la...da rezeki,asal dpt balik batu gajah ngan slamat da...

so,skang,ni here i am back in batu gajah....
stat rs panas2 badan ngan kepale berat mlm smalam...skang da ok sket sbb da telan ubat.
ok sumer.
lame da online tenet ni...
till then.

4 comments:

Acid (mojiah709) said...

intan,
may I know what is the best thing in batu gajah? the best food and best in everything, please share ok

AbGJaS said...

Hi Mas,
Abgjas pulak nak tanya nihh.. apa sejarahnya dpt nama 'batu gajah' tu? Gajah kena sumpah jadi batu ke?

avie eicca said...

Kak dulu seratas gak:P
Kelas 1 Utarid.
Sekejap je tak tahan :)
Selamat Bersahur, berpuasa, berbuka:)

err_quek said...

cik raksase ijo,abgjas:
ahohoho...batu gajah nyer story ek?
tungguuuu....
da balik jepon balik,i tell u guys k?

kmarina;
eh?seratasian la neh?laaa...saye kelas 4zuh ngan 5 kejora