Sunday, September 16, 2007

cc de gozaimasu!(kat cc nih)

theres request asking to write something about my BATU GAJAH...erm..nnt ek..mood utk menulis ke-besh-an nyer blom mai lagi...nnt da maik sok-sok,aku tulis ler...

apsal aku ade kat cc skang?sbb aku meneman adek aku yg dua ni ha...derg ade keje sket,so,alang2 mereka buat keje,aku pon berlintas langsung la dr cc neh...cc(cyber-cafe..ahehehe)

so,SLAMAT MENJALANKAN IBADAH PUASA @ SALAMAT MENYAMBUT RAMADHAN to all of you yg menyambutnyer...ade org tanye,besh ke posa kat mesia..so,my answer is...SEDAP!sbbnyer dpt makan besh2,byk2(i know,i know...perot ku makiin membuncit,bdan da jd cam belon kuase 3...hahaha)

nak kate aku nga susah ati,hmm..sudah ati la sket..ekcelli more to kepade kepale serabut..sbb knape?yaa..sbb aku tak expect masalah yg aku tinggal kan,dan aku anggap setel akan terungkit balik..haha,betol2 mlm 1ramadhan...so,skang da 4ramadhan means 4mlm la aku xpat tido dgn baik nyer...bdan ni ha,rs penat je sbb xpat rest..nak tido,tp xleh...bleh x,dlm 2-3 ari ni aku rs x sabar nak balik jepun...mcm aku mencube nak melarikan diri plak ek lagaknyer...hahaha

kadang2 mende yg kite nak xkan slalu nyer dapat...
kadang2 mende yg kite expect jd camtu akan jd camni...

aku ade tanye pendapat org...byk yg memberi opinon yg mane aku da agak pon ape yg derg akan ckp..tu sume aku tau,just aku nak org suppot aku..ntah la,nak kate dlm dilema,aku da buat pon pilihan nyer dr dlu,mungkin skang ni sedikit goyah pendirian aku tu...

atashi baka ka na...sonna hito to de atte,ironna koto ga mecha-kucha ni natchatta...nande ka na?nani ka chigau koto ga sichatta ka?
wasureru?suteru?..sonna koto ha nai yo,tada...dekinai.maji dekinai.
ima to mukashi chigau kara.
kaiketsu?
wakarannai....
tada...
jiyuu ni naritai.

warghhhh!!!serabutnyerr...nak crite kat sape ek?

2 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Abgjas ingatkan, Mas bersedih hati nak balik jepon, alih-alih tak sabar pulak..

Salah satu sebab kita share problem dgn org adalah utk luahkan apa yg terbuku di kalbu. Sakit kalau nak tanggung sorang2.

So luahkanlah, kami sedia mendengarnya..uhuk..uhuk.

Anonymous said...

iya~~~
iroiro tamesareta wake desu yo, ningen tte.
demo kamisama ga yakusoku shita jyan..
"anata ga taekirenai shiren nanka ataenai" (Aku takkan uji kamu dengan ujian yang kamu tak mampu menghadapinya..."
tada, tamesareta toki ni, dare demo fuan ya kokorobosoi tte kanjiru no wa atarimae da ne..
datte ningen da mon!
dare ni demo ii kara, uchi ni mo ii kara..
hanashite..
kiite kureru kara, masu-chan no hanashi..
jya..ogenki de.. selamat berpuase!