Saturday, March 24, 2007

membebel...

byk betol program minggu neh...anyway...really had a great time wif u peoples!

arini aku demam.hahaha..padan muke..tido lagik lambat!mane xnyer...time tido aku cuti2 ni paling awal kul 2pagi, paling lambat pas subuh...kul 5.so,badan aku mengamok kut,tuh yg die men-demam-kan dirinyer...berat pale aku, xleh bangun tuh...tp,skang da ok da sbb aku da telan 2bijik ubat...macehhh bal.

rs sabishi(lonely) lak.smalam...k ayu da slamat berangkat ke mesia...balik trus die nih...bile masing2 melambai tangan utk terakhir kali,aku terase dunia aku kecik je...cam xmeriah mcm bile byk girls dlu...rs cam dunia ni ade bal ngan aku je duk oita ni...haiiii...

cik azie pon da slamat da sampai mesia...die ni pon da xdtg sinik da...well girl,moga segale rancangan anda dan jua impian anda tercapai =)

org yg paling 1st balik mesia sampai xsempat2 gi convo. day...abg puji...slamat eh.

nnt abg hazry ops...doktor hazry dan k ina jua akan balik mesia..aisey...xpat la men masak2 da ngan k ina...agak2 kan adam nnt igt x kak mas ek?

dan..omedeto(tahniah) utk cik peyek...wuishhh..nih bro aku dlm elektrik eng. ni...seb baik la xbalik balik mesia trus..die ni telah melebarkan sayapnyer dgn sambong master kat uni. aku neh...bagos..rs slamat skit ade peyek neh(sgt bergune bile aku dan bal nak xm..hahaha..sori2 peyek)

panjang pon ngan famili die akan berangkat emm ...ke mane ek?xingat lak(my bad :( )..tp sambong blaja kut kat negare lain...

slamat dtg kepade kohai(junio) beru kami!!!azizi..hmm..ble aku tanye ape nick name die,xlak die bgtau...xpe..nnt ade la tu...oita he yokoso!!!budak nih bukan under faundation program cam aku..tp same ngan cik bal...hehe..kurg2 si bal ade la geng nak borak pasal skolah ibt die dlu..hiks!

aku?masih lagi terkapai2 kat sini..rs cam result final aritu da kua...nnt la kut isnin ni aku gi skolah...tetibe dlm mase cuti ni..aku byk berfikir pasal future aku...what i am going to do after graduate?...aku berdoa sgt laa aku dpt grad within year yg da ditetapkan...doa sgt xbyk la halangan/kesusahan dlm mase 2tahun akan dtg ni...

pagi td borak2 ngan ayah sambil sora tersekat2(sakit tekak)...aku mengutara kan aku nyer plan lepas graduate..guess what?...ayah is a like selaloo...always support aku walopon kenkdang keputusan aku tuh akan menjarakkan lagi aku dgn keluarga...isk...sayangggg ayah...

dlm byk2 lelaki yg aku jumpe dlm idop aku...xde pon yg cam ayah aku(no offence to all my friend k?)...asal ek?mcm2 perangai yg aku jumpe...kekadang ade yg menyenangkan ade jugak yg menyusahkan...tp tu la,mcm org slaloo ckp...ape yg kite nak xkan slaloo nyer dpt..kan?ble kite mengharap..ble xpat, itu yg akan membuat kite marah,permusuhan,benci dan mcm2 mende yg negatif...kenkdang byk org salah paham ngan aku...ntah la.aku pon tatau mane silap nyer...meh aku ulangkan aku neh camne...

aku ni no hipokrit.klo mende tu salah...yes.aku akan marah.tp marah aku sekadar menegor kawan2 yg aku sayang...ya.aku garang...mungkin org akan kate aku ni xpandai jage ati org...aku mengaku tu.tp ni aku.watashi wa watashi ni naru.kenal aku dulu dgn diri sendiri bukan dr cerita org lain.

kecik ati?
klo jd aku...br korg paham kut.

1 comment:

avie eicca said...

all the best!
moga apa yang diharapkan menjadi kenyataan!
kak pun harap lah impian kak nak habis tahun ni menjadi kenyataan. Tak larat dah dok asrama..boring!! tak sabar nak dok rumah memanjang sampai rasa betul2 boring.hehehe =)