Tuesday, February 20, 2007

yezzaaa...udah cuti!

assalamulaikum sume(hahaha..tetibe bg salam)!

akhirnyer...berakhirlah minggu susah-payah-psyco-tensen-sket gumbira aku...these nearly 2week mcm nak pecah pale otak aku...so last paper da buat smalam...kansou?(prediction)erm...cecukop makan je kut sbb blaja pon cecukup makan jek...hahaha...*mau kene wootan ngan mak aku neh ;p*tp..rs nyer aku akan ade 2-3 paper sangkut kut...tingat classmate aku nyer kate2 smangat *saishi isyou gambarou ze!"...yoshida tahpape!!

arini insya allah geng rapat aku 2org dr kyoto sorg chiba nak menumpang di teratak highland aku neh...uishhh...bagai nak giler aku kemas2 umah smalam..maklom ah,time xm umah aku nih da jd gudang kertas...sane sini kertas...kumpol2 balik tetibe rs kesian kat pokok...

xde la gumbira mane pon bile da cuti ni...xrs excited sgt...mungkin sbb xbalik mesia kut utk cuti panjang(spring`s break) kali ni...sbb xbalik?putos chenta...ngahahaa...xde ah...aku plan nak balik setahun sekali jek la...tahun lepas da aku tibai balik mesia 2kali...bia la skang ni setahun skali je balik...rindu tu mmg ah...aku skang nga kepingin nak tgk pak aji ku(ayah ku)nyer kepale yg botak...tp mak aji kate(mak ku)da tumbuh rambut skit...series,spanjang jd anak chekgu mohd safia b saad neh,xnah aku tgk ayah rambut panjang,nak nak lagi rambut pendek giler--->botak...mintak gamba,ler...ayah aku xbw camera gi mekah...mak aji aku tu pulak,sejak balik aji neh,cerie jek...ade je lawak die bile aku tepon...bile tensen lupe mende ape tah aku tensen ble ckp ngan mak aku...owh,arini si syazana akan terbang ke mesia,chess...aku xjelesss :(

aku ni xpandai nasihat org...sbb aku pon bermasalah jugak...tp,dearest my friend...mmg blaja kat sini susah..xde sape student yg kat jepon neh aku jumpe even negare lain pun ckp blaja nih senang...even kite kalo ochita(jatuh) pun,sedih/susah mcm mane pon kene usaha bangun jugak...klo result x same dgn usaha yg kite buat tu kawan ku,xpe...at least da usaha dan cuba...mende lepas..jgn dibawa2 ke depan...nnt mende di depan terganggu...makan la wei!klo xmakan mcm mane otak nak jalan...jgn over work da la eh...usaha sekadar yg diterima diri...aku walopon jaoh..beribu batu dr ko,aku ade kat sini...tepon jek,xpon ko YM jek aku ek...utk last paper ko nih...gud luck!cool,rilek...senyum!

2 comments:

avie eicca said...

jatuh..bangun balik
jatuh lagi...bangun balik
banyak kali jatuh, tak jatuh dah...

* apa yang aku merepek nie..:D dari pengalaman banyak kali jatuh..

AbGJaS said...

Hi Mas,
Umpama batu yg diangkat dr bahu, tentu badan Mas terasa ringan skrg kan? Lompat lah lebih tinggi, klu jatuh bangun lagi (pinjam kata2 Marina)..