Wednesday, February 28, 2007

aktibiti awal cuti skolah ku...

ok..ya..sila pakai payung yer sekalian...hahaha...yerp.aku tukau lagik rupe blog neh..bukan pe..yg kaler kuning gemilang tuh tetibe bile aku balik bercuti2 dr nagasaki 2ari lepas byk nyer la katak2 yg idop kat skin nyer...oleh kerane cik hasz,cik bal serta cik es kegelian dgn kelibat katak2 tersebut maka,aku ubah ke skin yg baru...hiks..kali neh...aku da xmalas lagik...cik ess!!!sy sudah rajin skang!!!
mcm entry yg lepas,kawan aku 3org da slamat bertandang ke umah aku...terubat rindu dekat 2tahun x jumpe...tuh geng dr aaj...bile da jumpe..ade je gossip terkini di top-up...hahaha...

memule xmo gi nagasaki..tetapi setelah di hasut oleh cik haney,cik yana serta cik jiha dan kalah dlm pertarungan "berckp"....aku pon join jugak lah geng aku neh gi nagasaki melawat cik noha disane...kat sane lak cik nurul da sedia menanti(tahpape...rumah aku xmo turun aaa ko nurul)..riuh umah si noha kitaorg kerja kan..here`s some pics spanjang travel 5ari 4mlm aku dan gadis2 cantik di sane :D



kat sini...1st gi clover`s garden..aisey..my bad...lupe bw camera la plak...ade ke aku gi parking camera aku dlm beg beso instead of my hand bag...isk isk...yg aku bw adelah buku novel..aduihhh...jenjalan sepanjang bukit yg penoh ngan kedai2 jual kek kastela...sejenis omiyage(cenderahati)..popular kek neh...then gi kankou-douri...mcm machi(city) utk tourism kut...next day,dgn ihsan baik hati kismet dan fahmi(senpai noha)..kami bersame2 ke hus ten bus...place yg direka sebijik cam holland..aku pernah gi kan dlu tempat neh ngan oita famili...aku jd tukang annai(tunju arah)bebudak ni je...dlm perjalan nak sampai tenpat holland neh..byk betol gerai2/restoren buat kaki-yaki(oyster bakar),so kami pon menikmati nyer semtare pewot lapa sbb x makan lunch pon...sblom balik umah noha,mlm tu ke satu bukit neh tgk permandangan mlm..bleh nampak satu bandar nagasaki...xpat menikmati sgt sbb sejuk sampai menggeletar mlm tu...next day..noha bw gi sekitar pelabuhan nagasaki..igt nak gi tpt bom atom nyer tugu,sbb kan noha ckp buhsan,xyah la gi ;p...then jenjalan sampai la tempat matsuri(perayaan9 lanter..huh!da x rase duk jepun...rs mcm kat chine jek..penoh ngan naga,tanglung..sempat hantar noha jual tanglung...at last makan beramai2 okomi yaki..sampai gado2 sapa nak abeh kan mende tu sbb byk sgt,xlarat makan sume..and last day...masing2 bertolak pulang ke tempat masing2...aku-oita;jiha,nurul-chiba;yana,honey-korea...

mekasehh noha...nnt ko dtg ah oita ek =)

No comments: