Thursday, February 15, 2007

valentine?xsambo tp dpt adiah!!!

yeahhhh....sgt gumbira....hati berbunge...alhamdulillah.tuhan permudahkan urusan aku ngan kembar ku cik bal...smalam..mcm org giler aku terjerit-meraung kegembiraan bile dgr brite yg tu...rs x percaye pon ade....

hah!

sepanjang idop xnah nak sambot pon hari kekaseh neh(aku xbape gemo panggil valentine sbb name tuh kan xbaik)..tetibe mlm smalam...dpt prezen!!!series suke...senyum sampai skang...setiap kali teringat prezen tu...aku nyer senyum sampai ke ati....suke suke suke*tepok2 tgn*...mlm tu jugak call mak...bg tau brite gumbira..yeahhhh...1 prob aku da selesai....
series...bersyukur giler...
betol la kan...kate org...

"setiap awan yg mendung tu ade satu garis cahaye"

kobayashi sensei...kokoro kara...arigatou =)
*rase cam nak buat kek coklat bg kat die lak..hiks!*

No comments: