Wednesday, February 07, 2007

skang da kul 11.30mlm...still xleh lelap.skang ni aku ade masalah tido mlm ah.asyik je taleh lena.isk....agak nyer sbb minom kopi byk sgt neh...

tatau nak buat pa.ekcelli badan letih nih.td gi ade majlis formal anta jepun-mesia.spanjang majlis tu,xbape sgt nak enjoy sbb kepale aku sakit giler.berdenyut2..pastu rs macam x jejak tanah.feel like flying.

hahaha.sewel.

mungkin sbb slaloo sgt tido lewat2 pastu skang ni kan musim xm.otak aku berkerja lebih sket.kadang2 aku sumbat gak masuk otak neh,walopon da tau da..bace la mcm mane pon buku,xkan masuk nyer...ok.ok.dont study hard but study smart...klo nak study smart yg penting kene fokus.tp,aku bermaslah skit skang neh bile kene bab2 fokus neh...tah.penyakit ape tah.sbb kan da kurg fokus,so,cr yg aku leh buat,just pakse jugak masuk otak.sampaikan agaknyer badan aku neh da marah kut kat aku(hahaha ade ke bahse camtu)...ble da penat sgt,tgn aku akan menggeletar.shaking sampai nak pegang pencil pon taleh.opss...jgn riso.nih mmg penyakit biase aku.da lama da xkene penyakit neh...dlu mase sblom fly ke sini dlu...slaloo je kene...ade la jugak kene kat sini skali skale..tu pon slaloo nyer sbb aku xcukup rehat la...so,tgn ni buat hal balik ah...slaloonyer bile kene mende neh...aku akan urut tgn aku...then rehat.tido ke ape...masalah nyer susah nak lelap mate neh...huish.sekeh kang aku neh kat diri sendiri!*muker marah*

sambil nga layan lagu kat utube neh.terjumpe mv si jaclyn victor neh.tajuk lagu ceritera cinta.cacthcy lagu neh...the thing is..ble tgk mv neh aku tersenyum sendiri.ekcelli part2 memule mv neh...tersenyum dan tersenyum...hikss!
oppss.quality mv neh xbagos sgt sbb aku rs aploader neh amek trus dr tb.isk isk berusaha sungguh aploader neh...

No comments: