Thursday, January 11, 2007

wish-harapan-azam-doa 2007

salamm suma...
da 11hari da masuk tahun baru 2007...hehe..aku tgk sume blog sume org...ade je entry awal tahun utk 2007...entah la..aku xde smangat nak tulis azam ke harapan ke ape2 la..mcm org lain...mungkin sbb...malas nak gt da...setiap kali aku teringat satu bende tu...rs mcm terberenti dunia ceria aku kejap...setiap minit yg blaku...setiap perkataan yg ade...sume aku igt....bile tingat mcm tape radio yg dipasang byk2 kali....

da da.....stop mende tu...*senyum balik*

ape ek...azam?...heh.mcm tahun2 dlu..meh aku repeat...XDE...hahaha....cuma berdoa hari2 aku diisi ngan sebaik nyer....lebih bersabar...less tensen...dan fokus lebih sket je...diulang..sketttt je... kat study*yg ni mmg aku amattttttt laaaa susahnyer nak buat*....

mencari cinta?
*gelak guling2*......no komen....aku da xlarat da....patut ke aku meng ambil perhatian kat phrase..."better love the one who loved you rather loving the one you loved"...hmm...ape opinion korg?...tp perlu di igt anda sume... i am not that desperate sampai terhegeh2 nak sgt berchenta...it just sometime,rs tingin nak ber`sayang`-`sayang` tu dtg ble time nga jeles tgk geng keliling yg berpasangan dan nga nyampah tgk those people who hurted me happy sgt....hahahaha...abaikan pharagraph merepek aku yg satu ini.

aku x sabar tunggu mak-ayah balik....byk sgt crite yg nak aku kongsi dgn derg...mostly about perihal dlm ati aku sejak sebulan lepas...series....aku nak let it all out dekat derg je....walopon aku tau...at last aku xckp pon..datte...kurushikute..kuci ni ie nai darou!*gigit lidah jap*

yg penting...aku nak mencube save...save ape yg ade sementare ade sblom abis...sblom hilang..sbelom aku yg pegi(ha?)...nak BELI KATIL :(....tamo repeat paper(mcm susah je neh)....
da la...

ape nak jadi..jadi la...
gud luck to y`all
happy year!
~_^

1 comment:

Anonymous said...

heh... kuci ni nai darou... kuci kuci koko ni... nyuuu... :P

ngadeee... hadapi laa tahun 2007 nih dgn beshh... sabishi nai... ureshiii desu... *sukati laa nak tulis camne pun* blekk...

haa.. psl katil tu.. tak payah ahh beli.. mcm tak beshh pun... beli laa kain bebanyak, pastu beli sarung.. pastu sumbat laa kain2 semua tu dlm sarung... tido atas tu.. sama jerrr... gneongoekk.. suka membazir...

tapi kalau nak beli jugak katil...

beli laa KATIL BENTUK ITIK.... quekk quekkk... :P