Monday, January 29, 2007

cerite utk sminggu lepas sampai arini


minggu lepas?hmm...ape ek aku buat...byk main dr tgk buku tteuka..mmg x tgk langsung buku..hahaha...*tampar muker sendri*...huishh...nothing much happen sepanjang weekdays...klo ade klas,gi klas...xde klas...melepak kat umah sambil termenung(tau..tau..termenung itu amalan syaitan :(..xsedar tertemenung)...xpon kuar..byk abis mase melepak kat starbuck..minom kopi kegemaran panas2 sambil berborak2 ngan my kembar-cik bal...alhamdulillah.dpt mengelakkan diri dr bersorangan...

ari jumaat lepas...pas abeh je klas....bal tanye nak x aku ikot die tgk dak2 laki main muzik kat majlis/party soubetsukai(party berpisah kut) utk foreign student yg nak balik negare memasing...aku pelagi..dr aku duk umah sensorg..layan pk mende yg xyah pk...baik join derg...so,dgn angin kuat,pastu ujan ..gi jugak skolah petang tu...series kiatorg dak mesia neh mcm xsosial..haha...org lain sume bergaul reramai dlm hall...kitaorg melepak duk lua..sembang2...aku igt kan ajim,zufar n geng die je main muzik,pastu jack yg nyanyi...rupenyer disertai lak oleh si john neh..mamat us yg hati nyer baik...mase klas communication dlu ngan die...slaloo kene hentam die neh ngan dak us lain sbb mcm pro-asia...jenis yg suke bersembang gak mamat ni..tapi syang nyer...ahad lepas da balik gi california balik...dgr crite nak sambung wat master kat sini balik..uwahhhh....minna matteru yo!

ari sabtu..gi park place jumpe azie...lame giler2 xjumpe cik azie sorg ni...hmm...minah nih nga sebuk siapkan tesis die dan presentation sblom die grad dr kousen(inst. kejuruteraan...xsame skolah ngan aku)...dan pastu kami pompuan2 oita akan berpisah jaoh ngan si cik azie neh...aaaihhh~~...makin sunyi la kami yg tinggal ni...aku suke azie neh...kenkadang bile die kuakan pendapat die...dr situ aku bleh blaja...dan most of pendapat die aku setuju...well bebeh...gud luck for your final!!!

ahad lak...mmg penat sabtu tuh x abeh lagi...ade la sepasang pasangan ini telah men-psyko aku utk gi melalak kat karaoke..uishhh...siries...mmg xdpt tangkis gudaan dr derg neh...klo nak diikut kan...asyik melalak je aku...sbb minggu lepas pon gi jugak...menyanyi x hengat dunia...mungkin sbb tensen nak xm kut...so,enjoy pepuas then br reti kut nak insap...isk..ade ka aku ckp camni?dush!*hentak pale kat meja*

arini?...hehehe...gi klas then balik klas...dan akhirnyer dpt jugak aku makan ns dgn besh nyer..sbb 3ari lepas asyik makan lua je..maklom la..makan masakan jepon ngan mesia lain wooo nikmat die...

td aku belek muke kat cermin...uwaaaaaaaaaaaa!!!!!muke aku bertambah boolat laaa.....uhuk!uhuk!uhuk!ter-over loaded makanan la neh dlm pewot...ni sah la neh,aku makan x beringat...aishhh...xbleh kurus lagi la nampak nyer...
maa ii ka!
walopon gemok...chomeii still maintain!
;p

3 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Nothing much to say... tp abgjas sukung tu...chommeii still maintain...

err_quek said...

acecece..abgjas...bodek ke?!:p

avie eicca said...

COmei!! tak dapat disangkal lagi!!
Miss "comel" universe!