Tuesday, November 21, 2006

........

lama da x apdet...bukan pe,idea xde nak merepek di sini...pale otak aku skang ni asyik penoh ngan repot lab,keje skolah,bile time nak tido,arini nak masak pe,esok klas kul bape,`jam loceng`,tb....

tu je la yg dok bermain2 dlm pale otak...news pon jarang da tgk...
sebuk?emm..bleh la..sebuk la jugak..sbb setiap ari ade je mende nak dibuat...
lama da aku x ber-chatting...
maksud aku bukan chat yg kat laman chat tuh...chat dgn org2 aku kenal la..sume yg ade id nyer dlm list YM aku nii ha...
so,pade geng chat aku tuh,sori la...kenkadang bile xde keje...xber-mood nak berchat ngan korg...lebih suke duk nganga depan tb...xlarat ngadap kompiter...

paling terok aku rs la kan...aritu aku sampai terlupa birthday adek bongsu-busyuk aku tuh ;P...seb baik mlm tuh mak tepon,igt kan...siap mak aku sound lagi..ye la time mak tepon tuh,aku lak nga ngadap kompiter..nga pening susun graf result lab repot aku...mak tanye pon,aku still nga menaip tuh..haha..*dush!ketok pale sendri!*..bukan pe,mak mmg da agak da aku lupe sbb mmg aku akan lupe pon,tambah2 bile time birthday tuh jatoh ari aku sebuk berskolah...slaloo nyer,org akan igt kan aku ari jd si polan-polan neh sminggu sblom ari jadi nyer..so,dr situ aku akan alert...klo,xde yg mengingatkan/bagitau..so,jd la sama kes ngan adik bongsu aku tu...hontoni gomennasai...maka pade sape2 yg birthday nyer nak dekat tuh,,sminggu sblom tu,sile maklom kan kat aku ek...kesian korg...

#######.....da...otak blank da...
aku nga blur ni..otak aku lambat bergerak...ok la...gi tdo la dlu...nnt2 la sambong ek...
salamss...

4 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,

Walaupun mengajar maths, tp abgjas tak cenderung menghafal nombor e.g no.h/p dan b/day orang.

Ada juga yg kecik hati klu terlupa nak wish diorang.

So, abgjas catat b/day brsama2 nama mereka dlm h/p abgjas.
Cth. Mas:25/12

Hehe..ada la sikit improvement

err_quek said...

hi kembali abgjas!
nih nak habaq skit..salah contoh tuh,beshday sy lama da lepas...xpe..nnt sy pi habaq kat abgjas...
nak letak lam tepon ke?hmm..idea yg bagos..

Anonymous said...

kamu kurang tidoq kot. rehat secukupnya la

Anonymous said...

jangan jadi cam akak...penjaga waktu malam =) macam burung antu..

"kak busy!!=) baru abis viva 20 ari tu then...adik tgkla jadual kak kat blo gyer :P )