Monday, November 27, 2006

berhati2 di umah sendiri yer kalian...

Photobucket - Video and Image Hosting
ari mlm sabtu aritu aku eksiden daa geng...
ahehehe..eksiden kat umah sendri...
hmm..aku masak air,then..mase nak minom tu,time mau tuang air tuh dlm mug..xperasankan tutop cerek tu x tutop kuat..so,instead of air tuh kua ikot muncung die,die kua ikut mulot cerek tu..maka..tertuang la kat atas tgn kiri aku neh....aku pe lagi...trus gi alirkan air paip atas tgn ni ha..yappa...tgn turn jd merah pastu pedih ya amat...series..pedih...tanye bal,nak buat camne..bal ks idea buh kicap kat tgn?kicap?!bia benar...aku pernah dgr ubat gigi jek...kekkyoku aku buh ubat gigi jek..tuh abeh aku lumur tgn tuh...dah kempis da ubat gigi aku gune kan..hakhakhak...still pedih die makin lama2 makin kuat..air mata kua2 da...ntah pkul bape aku tido tahan pedih...rs nyer tido dgn linangan air mata rasenyer..so,the next day..tgn jd cenggini...
Photobucket - Video and Image Hosting
tu seb baik half of the tangan baik..tinggal yg half jek membengkak jd camtu...
Photobucket - Video and Image Hosting
so,arini..cik bal seret aku gi klinik kat spital...ngehngehngeh...cik bal sedikit menjerit bile tgk tgn aku yg makin membengkak dan mengelembong tuh...gi klinik,makcik nurse tuh pon geleng pale je tgk tgn aku..sah!terok!so,at last..tgn aku berbalot la cam atas tuh haaaaaa....ni skang nga tahan pedih neh..mende ape tah makcik tuh buh kat tgn aku..pedih~~~~:(
esok ade appointment ngan makcik nurse tuh lagik..aihhh~~~ maleh nyer nak gi...

nakamizu sensei...odenwa arigatou..kandou shichatta....
aitsu he...warawattekurete,okotte kurete,ki hairazuni kurete...homma,arigatou..

so moral of da story....
masak air tuh,tutop bebetol cerek tu!!!
;p

6 comments:

Anonymous said...

jaga leklok tau tgn tuh..make sure jgn mkn mende gatal..nnt ko garu2 lagik luka..jgn mkn kicap bnyk sgt kalo xnak tinggal parut..pastu nnt bila dah kering..gi beli ubat parut kat farmasi yer..tp comei ahhh tgn ko nmpk makin tembam..hakhak

err_quek said...

baikkk cik syazzy..aler,xleh la aku nak makan ayam msk kicap :(..hoh!tgn aku kan mmg da chomeii sejak azali :p

Anonymous said...

heh... tangan tu da tembam, muka pun tembam gak...

itik tembam... blekkkkkkk...

len kali main2 laa ngan cerek tu... huh!

err_quek said...

kan rubi kan~~ :D

Anonymous said...

Siannnnn...........

Anonymous said...

uish aku phm kepedihan tgn ko..sbb aku penah kene gak minyak panas2 pastu trus alir air..mmg pedih tp mak aku suh thn gak..ngan gatalnye xyah cter la tp xleh garu..huhu well odaijini la..ntah2 dah sehat pon tgn ko yek huhu..lmbt aku komen..tp hebat gak ko sakit2 tgn pon nulis gak..kalo aku x lyn dah sumer mende..ehehe