Wednesday, October 11, 2006

uihhh..makan dalam tuh!


lama da xgune phrase `makan dalam`...dlu mase kat seratas,slaloo je gune...phrase ni emm maksud die,terase ati,ati terusik,ati digaru(kikiki),saki ati,payah...tringat dlu kat skolah dlu,mende makan dlm ni digunekan dlm 2keadaan...secare melawak ngan series...

aku rs kan,saiking(skang) aku ni makin sentitip...apsal ek?mungkin sbb skang da masuk aki,so,sabishi..ka na?hmm...ade la org kate,musim aki(autumn)ni musim sabishi...memule derg tanye aku,ade rs sabishi(lonely) x?..aku ckp,hmm...ntah,xrase pon...tp skang da rs da...aku da buat balik prangai lame...uihhh....payah tol...skang rs da mcm aku da ilang satu tempat mengadu,bercerita...tu la,dlu bleh simpan sendri2...skang ble da biase membebel,nak kene patah balik jd cam dlu..mmg makan dalam....payah.skang ni nga dlm proses membiase kan diri...hohoho...

bile dah kene `makan dalam`...aku ni mula la tawar ati...suke ati la nak buat pape...buat je la pape,aku x kisah pon...maleh nak amek tau...

*hmm...tingin lak membuat kuih karipap @ sardine roll ....buat makan bukak pose,pergh sodap neh!tp,maleh lak nak buat inti karipap ngan gentel tepong...huarghhh!!!asal la kat sini xde bazar ramadhan!!!klo x senang jek,bli,then makan! :p

5 comments:

Anonymous said...

makan itik tanak?
ngoengoek
asik2 ade jer mende yg dipendam... makan la itik tu puas2... huh

* sardin roll perlu dibuat bersama kfuza...

err_quek said...
This comment has been removed by a blog administrator.
err_quek said...

ler..mane der pape :p

Anonymous said...

Mas,

makan dalam tu merbahaya sebab dia akan menjadi tak menentu, fikiran bercelaru dan selalu saja negatif.

ceria kan la dia dan pujuk la dia untuk share masalah.

Its better for that person to luahkan apa yg dipendam.

err_quek said...

hi!raksase ijo!!!lame nyer xdatg sini...emm..makan dlm saye kejap je..skang ni da x igt da...xmo mengungkit... better diam dr bercakap.i suppose