Wednesday, August 30, 2006

menaip entry dr mesia...


Yerp!aku menulis entry neh dr mesia..still byk ari lg aku kat mesia neh..xde mende sgt aku buat kat kat sini…
Dok umah-makan-tdo-sakat adek aku-sms kambeng-tgk tb….tu je la…ade la skali ari tuh mase cuti skolah,aku gi holiday satu famili ngan opah,famili mak sedare aku ke camron highland…hehe..da dekat bape tahun da aku x ikot gi famili nyer trip neh…tu la,aku neh asik merantau je…emm..rasenyer da dekat 3-4tahun kut aku xikot famili aku jenjalan mase time cuti skolah…slaloo derg gi xde aku,sbb time tu aku lak x cuti..hehehe…

Gamba neh ms kat ladang teh…dlu kecik2 aku pernah gak ikot rombongan skolah ayah gi ladang neh..besar sungguh…kat tgh2 ladang tuh ade air terjun..cantekkk…aku?ooo…tukang amek gamba tuh…hiksss!
Next week..aku gi lg Cameron..oo..neh gi ngan kenkawan lak…mmg aku maleh da nak gi,tp..aku dah janji ngan derg sejak mase kat jepon lg..xbaik lak xtepati kan…tp,aku xbli tiket nak gi Cameron ke sane lagi..hahaha..mampos aku klo xde tiket kang!
Susah sgt nnt,aku suh je la ayah aku anta sampai atas sane…(mampos aku kene marah nnt)

Ok la sampai sini saje…
Nnt aku taip lagi bile rajin…
To all kawan2 blog sumer…wish u all a good day dan senyum slaloo!!

Oh yer…
Utk Malaysia…selamat hari merdeka

2 comments:

Acid (mojiah709) said...

slamat pulang ketanah air..

dimana bumi dipijak,
di situ langit dijunjung.

bila sampai diatas,
jangan lupa rumput di bawah.

err_quek said...

alloooo raksase ijo...
alhamdulillah sy masih sedar sy berpijak di bumi yg nyata neh..ahehehe..
awak camne?
bz cam slaloo ek...