Friday, September 01, 2006

ehhh!!!

berjalan2 tanpa haluan...tgk2 kedai dlm shopping kompleks...
"assalamulaikum..."

sora dr blakang aku...emmm...nak toleh ke xnak..kang org len kang?aihhh...camne neh...
"intan?"

haaa..sah2,toleh2...*tgk blakang*erk...aisey...dia ka...igt sapa td...lama gak xjumper mamat ini...

seb baik aku cam muker ko,klo nak tunggu ko tego aku dlu..sah!mmg ah penat je aku tersenyum cam kera busuk je kat sini...intan-intan...still rabun lg ka?"
aheeee...cam xkenal lak da neh ngan aku yg mmg rabun tp maleh pakai spek :p!

kitaorg berjalan2 bersame...xplak aku tanye die ape die buat kat sini...sebuk sembang pasal perkembangan diri memasing...

"tan..(shortform name aku lahh!)...aku ade dgr citer pasai hang ngan dia...tekejot aku,sampai ati hang xhabaq aku awai2...dah dekat 2tahun hang gi jepon,br aku tau crite nih.."
emm...saje je maleh bgtau sume org...aku tamo panjang2 crite...lgpon mende tuh xbesh dlm pale otak aku...dr sebuk nak kate die salah,aku neh mangsa..baik diam je...hehehe
"aku ade jumpe die aritu...emm,aku tertanya pasal ko kat dia...memule die buat muke slambe je la,last2 agaknyer die rs bsalah kut,dia crita la pasal ape die buat kat ko pada aku...ko marah die ke?"
ehhhh...xde la*gelak2* ble mase lak aku marah die.sapa ckp?

"yg hang balik cuti sini,awat skali pon x sms dia?"
*sambil berjalan masuk mcD,lapa laaa*
ler...xkan la aku balik sini nak kene bgtau satu dunia...cukup la,has,tini,murni,famili aku ja tau..yg len tuh,klo tau bagos la..hehehe...

"tan...ko marah die lg yerr.."
dlu ade la kejap...aler kejap je aku marah,sehari je.pastu ok da.ko kan tau aku neh mmg cepat marah then sejuk pon cepat.aku xsalahkan die pon.dah jadi lagu tuh,nak kata pa,xkan la aku nak gi meraung2 kut.aku xkontek dia bukan sbb aku marah dia,tp sbb aku xnampak ape pentingnyer aku habaq die aku balik la ni...klo dia tau,xpa la..

"da ko xmarah die,asal xbuat die cam kenkawan lain?"
hmm...laa..klo aku terserempak ngan dia,aku tego je la cam biase..gelak2,cam aku gelak ngan ko...xkan la aku nak tepon dia suh dia jumpe aku kut...sewel ek?

"ko marah x aku,klo aku ckp die nak mcm dlu balik...emm,klo bole"
aik?
ko neh,aku br je jumpe ko ari neh,ko da nak kenen2 kan aku ngan die ek..hahaha...
"ko neh,jwp ah soklan aku..."

*bunyi tepon lagu pussycat doll*(xsedap blekkkk!)
"emm...tan,aku ekcelli dtg sini saje je nak merayap,xsangke lak jumpe ko,aku dtg ngan die...emm,die ade je sini.."
ekkk?laaaa....lupe lak aku tanye ko k,ko dtg ngan sape td..hahaa..ye ke..ok je.nak blah da?kem salam sama die yer...kate kat die,aku dah makin chomel...hhahaha

*ade org cuit bahu aku*
"waalaikumsalam...mmg ko nampak lain skang...chomel"
ehhhh!!!!

2 comments:

Acid (mojiah709) said...

Intan,

kenapa...apakah aku masih didalam alam yg berbeza. aku masih mencari di hutan dan lemas di dalam perigi buta.

Apakah ini dinamakan stress....

ohhhh Tidakkkkk.....(pakai microfon) aku semakin tua oh tidakkkkkk

err_quek said...

aiseyyy cik raksase ijo...
jgn la stresss...
hmm...
tarik napas pelan2,tarik la napas tuh sepenoh jiwe...tarik2!!
ha...
hold...hold...tutop idong,mulut tu pon tutop...hold...hold...
*eh,kejap,mak panggil...jgn hembos napas eh...*
ha...ehhh....laaa...
da biru da muke...muehehe....
da...hembos la napas tuh sepenohnyer...
eh..ade bau la..
haaa..
x gosok gigi ek?
:p