Tuesday, August 08, 2006

xm da abehhhh!yeeeehaaaa!

yeah...ape khabar sume?ada sehat ka?panas?haah..mmg panas skang neh..maklom la summer...aku rs ah..air-cond umah aku neh berkerja keras di musim summer dr musim winter..aihhhh...naik ah bil letrik bulan neh..(~_~;)..

alhamdulillah..sume paper da aku jawap...hmm..the result?mari lah kite bersame2 berdoa supaye aku lepas..amin...hehehe..biase la,ade je paper yg susah,xleh jawap...hmm..tawakkal tu illah...:)

last week nyer weekend sgt lah bznyer dgn aktibiti berpoye2 selepas xm..erm..gomen na minna,ari sabtu aritu aku x join atas sbb2 yg xpat dielakkan..ahehehe..ari ahad lepas gi tgk hanabi sambil memakai yukata...xbyk gambo amek sbb tempat tgk hanabi tuh..makk aihhh..golap betol!aku kan rabun di waktu gelap2 neh...takut gak jalan,tambah lak jalan pakai terompah jepon tuh..fuh~..menguji sungguh!:p..anyway sgt suke tgk ajay pakai yukata...

next,smalam(isnin),gi berjalan2 sambil melihat alam ditaje oleh malaysia kyokai(erm dlm bm aku xreti translate ah..tp neh cam sejenis persatuan yg dibiayai oleh pakcik2 jepon yg kaye..kut..aku bantai je)...1st gi hana kuju ko-en..taman bunge yg besh...makan sekerim lavender yg diblanje(pakse) oleh peyek..hehehe...biase lah..da taman bunge,tgk bunge je la kat situ...pastu gi makan kat kedai makanan france yg sungguh eksklusif..perghh..merase gak aku makan kedai dato'/datin suke buang duit...erm..bleh ah masakan die..cume part sup jagong die(sbb bersusu yg sgt pekat rsnyer) ngan desert die(xpadan ngan tekak aku) aku taleh telan ngan jayenyer..yappa...aku neh sesuai kawen ngan org2 biase je(muahahaha)...pastu gi tempat penghasilan termoletrik..emm,ekcelli da gi da mase kensyu(lawatan sambil blaja)mase 1st year ngan dak klas thn lepas..kat situ aku tido dgn beshnyer mase die buat tayangan penerangan penghasilan letrik..haha,tido bergaye tuh(pakai spek itam :p)..last skali...naik bas sejam lamenyer..sampai la ke lombong emas...kat situ,kitaorg berpeluang(aik,sedap lak word neh)mendulang emas..aku xpandai sgt dulang2 neh,dpt 3ketol kecik je..tgh2 sebuk mndulang tu,sebuk lak org paper jepon interbiu aku,well,aku kan alien dimate org jepon neh :p...pastu masuk ah bekas tapak pencr-an emas kat situ...kire dah jd cam muzium ah..perghh..seb baik masuk ramai2..gelap dan sempit terowong itu..menakotkan jugak ah...last2 da abeh sume..agak2 petang skit balik ah ke oita balik...

so,today...aku da mule berklas di waktu cuti..huarghhhhhhhh..BOSAN nyer klas neh...sensei tuh membebel sensorg sedap die je kat depan...kitaorg student neh sume tido,sembang dan sbgi nyer...:p

haaa..spesel dedication...walopon mmg ah mak aku tatau wujudnyer blog neh(klo la mak tau,series aku tutop ah blog neh..maloo beb..:p)...

sLAMat aRI LaHIr!!!!sayangggggg makkk...

3 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Lahir jugak makcikkkk!!!!

makcikkk..!! intan ade blog... alamatnye kat intanmas.blogspot.com... cepat check makcik... mcm2 die tulis... cepat2 tgk... jgn risau, die takkan sempat tutupnyee.. saye tak kasi die tutup blog die nih... hohoho...

blekkkkkkkkkkk

err_quek said...

xsangke ...kambeng pon reti merepot gak ek
:p

Acid (mojiah709) said...

orang di jepun terasa sunyi,
rindu dihati terkenang famili,
kalau risau cubalah bernyanyi,
semoga adik gembira dihati.
wasalam.

PS: sy doakan semuanya selamat di dunia dan akhirat