Tuesday, March 14, 2006

berlintas langsung dr UM,mesia

dah dekat 2minggu lebey da aku spend mase aku kat negara terchenta neh...lama jugak ah aku x jenguk blog aku neh...bukan pe...umah aku kampung beb...mmg ah ade tenet,tapi xbape bagos...nak gi cc jaoh..bukan cam ade org tu..umah die dekat jek ngan cc...xyah mandi pon dah leh gi menapak kat cc tuh pepagi...blekkkk =P
naaaa....
xde la mende spesel pon yg blaku...just,aku jumpe famili ngan kenkawan aku je la....xsuma,tapi cukup la ubat rindu aku setahun x nampak muke kenkawan aku...sronok mmg sronok..still..ade gak ah mende buat aku rs xbesh..tapi..kite xleh expect mende yg besh jer kan blaku? =)
bile balik neh aku dpt la peluang kenal balak adek aku..budin...hihihi...dr ape yg aku kenal die..kire bleh ah lulus jd adik lelaki aku..hahaha...alhamdulillah..die leh gantikan aku membebel kat adek aku tuh...hahaha...kire skang aku ngan budin tuh leh jd geng ah...hohoho
esok aku nak ke johor lak...mau berjumpe tini ngan muni..pas jumpe derg complete ah mission aku bermusafir sminggu...so far...aku tgk has mmg cerie..mcm da jumpe mende ape yg die nak sgt dlm idop die..hohoho...i am very happy tgk perkembangan kawan aku sorg neh....mase aku memula sampai aritu..kua la makan ngan nanen,syud,fizri n has...besh!memcm cerite kua...pastu buat perbincangan hal sesama ala2 forum perdane...hahaha..besh2...suke tgk fizri pot-pet kat nanen mase nanen drive...owh..sempat jumpe hizam...bertanye khabar sume..die skang dlm proses jd pegawai askar..cuma terkilan sket sbb xsempat jumpe loqmin....biasa la bz kuliah..dgr fizri menasihati kitaorg ompompuan neh buat aku rs terharu lak...aku paham,die cam nak protect suma kenkawan die...xpe2,insya allah,aku jage diri aku neh ek,fizri...
guess what....
ari ni aku da nak buat balik prangai lame aku...berjalan2 sensorg...hohoho...aku tatau sgt la mane arah aku nak bjalan..ikot je la kaki melangkah...utk destinasi pertame..aku nak jenjalan kat cm kot...mencr la kot2 ade mende yg leh aku bli buat famili angkat aku kat jepon tuh....sesambil tuh klo sempat nak ke tempat2 yg aku suke pi...nak imbau balik mende lepas...teeeehehehe....layan blues lak aku....
k ah..sampai sini je la citer aku dr mesia...nnt bebeile,aku apdet ek...
kepade korg sume....
gengki de ne....(^_^)

1 comment:

Anonymous said...

nak yang itu..yang atas tuh pun nak juga..haa..yang kat bahagian depan tuh nampak best..tolong awak ambik yang tepi tuh..

hermm..mari jalan depan sket..ehh awak..cube tgk tuuh..cantek tak..cantik kan..ermm..bleh laa..nak yang ni jugak..

mai laa cepat sikit..cube tgk yg ni..mane yg elok..yg ini ker..atau yg satu ni..lambat laa bagi jwpn..ambik dedua lah yer..skali skala..

THE END