Wednesday, March 22, 2006

menghitung ari balik jepon...yaaa daaa!

yuhuuu!!!hehehe..my mission has completed!yey!sminggu aku bermusafir from utara ke slatan...hohoho..mmg besh!tapi pengalaman yg xpat lupe..aku sesat!
naaa...
bukan salah aku ble aku sesat ek.. aku hanye menurut arahan jerk...mane la nak aku tau,bas ke johor tuh akan lalu kat byk tol..as i"ve been told,ble lalu jerk tol..pastu ko turun..so,aku ngan kompiden nyer turun ah..skali..aku kat out of nowhere..tahmane tah...seb baik ah muni ade lesen pehtu ade lak kete sewe wujud kat utkm...ade ke patot derg gelakkan aku time pick up aku tuh..ciss ah...maloo aku ngan abg yg ks sewa kete tu...
utm..
bapak besoo universiti neh..kalah woo oita dai...dienyer kolej jer dah sebeso dengki nyer bangunan..isk2..lawa laktuh...hahaha..geng aku yg ade tini,muni,awien,madah,names,azri,kolex n anod...wooo..spanjang duk sini...aku nasyik diblanje jerk..hehe..save duit...syok ah sembang2 ngan geng2 lame..setahun aku tinggal derg..perghh....memacam citer kua...haha...aku gak yg still cam dlu...cumenyer aku jaoh kat jepon jerk..derg suma bz nak complete derg nyer degree kat mesia terchenta ini..memasing ade mission derg...aku?hahaha...mada kangaetenai....maaa....blaja je la dlu..then aku pk..hala tuju aku..ok?

td aku lepak kat blog sorg neh..series aku jd pemerhati senyap jerk...just read ape yg die tulis...dekat sebulan aku x bace entry die..ble bace...my heart kinda stop beating ble ade ayat2 yg aku ragui kesahihan nyer...mase neh aku arap sgt la cik bal ade pujuk aku...hahaha...when bal bace blog tuh mesti ayat bal..."sabar ek mas"...hohoho...tu jer la pon yg bleh dibuat....bebaru nhe pon aku da ngadu kat cik bal..ape yg dah jadi 2-3 menjak kat mesia neh...bal....aku neh baik sgt ek?hahahaha...oh yer..blog sape?sori geng...let it be my secret je la...sapa yg aku pernah ks tau tuh..kire untung korg ah..wei!bukan blog buah ati aku la...mula la tuh...neh blog cam rival aku la neh...hahaha...xde la..aku xberebut sesape pon...

ble dihitung..nearly seminggu aku akan tinggalkan mesia neh..back to oita..truskan idop aku yg xbetol tu balik cam biase...uishhhh..rindu tuh sama kjaja...kfuza ngan kmila..bisa kah kita ketu lagi?...umah aku tuh...cemmane la keadaan dia....rindu jugak la kat suma2 org oita...isk..tapi skang aku kene makan pepeuas neh..dah balik sane xmerase da la...hahaha...mak kate..gemok aku dah bergande2 sejak balik neh...aik..sapa suh masak sesedap...xmakan rugi..so,sapa yg perlu dipersalahkan dlm hal ini?..muahaha...ok guys,nnt la ek sambung..hidop memolek!

No comments: