Saturday, February 20, 2010

langkawi~

been there wif family utk 3ari 2mlm...wuiii..penat woooo....tobat tamo pi lagi da...masok aku,tamo pi di kale peak time org sume cuti... next time nak gi jenjalan,klo time cuti am ni,nak pi tpt yg xyah nak naik2 feri...
ok la cuti ni...cume adek laki aku jek xjoin...nak xm katenyer...tp,asyik la sebok ngan mende hal skolah (band,kompang,kenduri,etc) gak aku tgk spanjang kitaorg tinggalkan die kat umah...

langkawi.
beza sungguh rupenyer dr last time (mase kecik2 dlu) aku jejak sini...tahnape,aku rs cam xbrape meriah suasana pulau ni yg skang ni dr dlu... aku sgt berterima kasih ngan pak sedara aku yg bermurah ati bg pinjam keta die utk kitaorg bergerak2 round2 satu pulau...
layan ah gambau ni...aku nga xde idea nak bebel...

bosan sungguh keje ari sabtu nih...haish...

No comments: