Monday, February 08, 2010

hmm...

ok.aku da bleh sesket bw baby tu.walopon,2nd day bw alah tu aku da pon dilanggar buat kali kedua nyer dr blakang org keta lain...yg ni mmg horror (bg aku la)...lg sket je nak kene sodok ngan lori traler,bungok nyer lori,mentang die besau,sesuke ati je nak merempit.seb baik aku xpanik-keras time tu...seb baik kaki sempat pijak brek...pastu nak lagik malang nyer plak,yg laggo blkang aku tu plak lari..haish..tambah plak ngan badan rs x sedap psl air plak tetibe xde kat umah ngan kat opis lak,kne marah ngan bos padahal ianyer salah beliau sendri!huish geram2...

mlm tu,mmg nangis jek keje...time anta ayah balik perak pon naik bas,bleh aku rs syahdu giler...padahal kl-batu gajah jek...dlu time nak gi jepon mane der nangis syahdu...pk balik,mesti org yg nampak aku nangis kat stesen bas tu rs aku poyo jek nak nangis...haha..

********************************************
dok umah sewa br..huarghhhhh!!!
buhsan...
tah nape..padahal slaloo jek dok sensorg mase kat sek.16 dlu...agak mati kutu gak la,sabtu-ahad aku dok melangot kat umah...maybe jugak sbb boring psl komp aku telah dijangkiti virus,maka xde la aktiviti menyelam internet...kire ok jek umah br ni...psl ianya lawa dan selesa...xmcm kat sek 16 tu...ngeri sket...haha

*******************

mlm smalam sblom tido,sempat sms cikgu...tetibe aku nyer otak kreatif kua,tanye mende cam:
"berape pratos should i trust you?"
ok,trus cikgu terkujat agak nyer...then spt yg aku da gak,soklan tu dijawap dgn jawapan tergantung,pastu last 50-50 jek scale cikgu letak...
pastu aku balik prangai aku yg suker membiarkan mende tergantung (ke keadaan yg menjadikan mende tergantung?..haha),last2 cikgu mengambil langkah malas layan...xpe2...
let it be la...
aku pon da masok tahap malas nak layan ni...
still,aku kene clarify few thins dgn cikgu psl mende yg need to blaja or just leave it that way...
nnt la...

***************************************
nak balik KAMPUNG!!!!
tapi takut nak drive jenjaoh...haish...
(T_T;)

No comments: