Wednesday, November 19, 2008

maka dgn kesejokkan yg melanda,baju belon lah penebatnyer!

i-yer.aku tau.
aku makin lame makin sengal nak updet blog...hooiiiiih~...asal pon tatau...makin lame,makin tepu otak aku nak mengapdet blog...bukan xde bahan nk ditulis,tp penyakit KEMALASAN YG MELAMPAU serta KETERLUPAAN JANGKA MASE PENDEK pon makin menguasai diri aku...hahaha,mende tah aku merapik neh....

last week ari sabtu ade speech contest yg diadekan spesel utk foreigh student..so,hampir sume universiti + institut tech. yg ade lam negeri oita nih anta wakil...kire event nih formal dan agak besar lah jugak...so,mase arini,ajim mengajak aku meng-join beliau dan jua zufar buat persembahan mase selingan derg nak kire markah sape menang...kitaorg dikehendaki mempersembahkan mende yg menonjolkan negare kite..kire nyanyian/tarian tradisional lah kan...tp sbb kan xde sape reti main seruling ke gemelan ke joget2 ke inang2 ke..maka,ajim membuat keputusan utk kitaorg buat acoustic lagu melayu je la...ok la tu..
maka,

aku vocal,ajim gitar,zufar percussion

memuler igt contest2 kecik jek,skali tgk pentas ngan dewan die...huwargh!besau duh...oh yer,kebetulan aku ngan zufar baju kaler itam,maka ajim yg satu2 nyer baju meriah dok tgh2...mcm perfect jek kan susunan...hehehe

sedar2,skang ni da tgh blan 11..da nak ujung2 da pon...tetibe terfikir,aku hanye ade bebarape bulan nak tinggal kan jepun ni...masya-allah,cepatkan mase berjalan...tetibe rs xbersedia plak nak balik mesia lagi...sayangnyer nk tinggalkan mende2 yg aku suke wat kat sini..paling aku rs sayang nak tinggal satu2 nyer passion aku yg baru jek aku jumpe 2tahun stgh dlu...aish..terase sket sesal,asal la x start dr sejak aku 1st year lg...br rs nak menapak da kene tinggal nak balik mesia...sejak dpt buat yg satu tu,br reti nak rase best jepun, selain sronok idop dlm kelompok sendri..rupenyer ble da jumpe geng,baru terase jepun nih ade mende yg best...baru la reti bergaul sket2...br reti sket2 nak interact depan org ramai2 sket...

tapi tu la, every beginning has its end kan?so,sblom tinggal/tertinggal/meninggal/ditinggakan..nikmati la ke-best-an yg ade..ye dak?

No comments: